Робота банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня, шановні Клієнти та співробітники! Я являюсь клієнтом цього Банку вже майже 2 роки… Ніколи ніяких проблем в мене з цим банком не було. Чому спитаєте Ви? А відповідь проста-просто шановні потрібно уважно читати договір, тарифи та умови надання та обслуговування кредитів та карток ПАТ «Банк Русский Стандар» (які до речі розміщені на сайті банку" і Клієнт зобовязаний їх читати та цікавитись змінамти тарифів в банку, телефонувати на гарячу лінію для підрахунку заборгованості, а не самостійно її рахувати, думаючи що взяли ви 5000 грн в маєте 5000 грн віддати. Банк це фінансова установа, яка безкоштовно гроші в кредит не дає, пора вже це зрозуміти. А то всі такі розумні-Банк поганий, г… о і тому подібне, як би Ви всі хто тут пише виконували всі свої обовязки і читали всі документи перераховані вище цього б не було. І на рахунок інформування пр.о заборгованність зайдіть на сайт Банку знайдіть там умови про над. та обсл плат. карток та кредитів і проч. п. 8.20 та 9.8. І не говоріть, що ви такі всі хороші і чесні, а Банк Г-вно
Написати коментар