Мінфін - Курси валют України

Встановити

Погане обслуговування клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
para53 4 березня 2021, 12:00
При відкриті карток дебитних і кредитних нав’язують страхування при чому в наглую. Коли я у відділені позвонив на кол-центр включивши громку связь щоб почула працівниця банку вона почала кричати що я їй мішаю працювати і тільки почувши з кол-центр пропозицію оформити скаргу оформила мені кредитну картку без страховки. Пройшло пів року і я попросив збільшити кредитний ліміт за 1 мінути мені відмовили хоча в мене завжди були досрочні погашення і в банку я тримаю в півтори раза більшу суму ніж мій кредитний ліміт. Чим керуються працівники не зрозуміло. При надані інформації різні працівники дають інформацію різну, що говорить про їх кваліфікацію.

Коментарі - 1

+
0
Forward Bank
Forward Bank
19 березня 2021, 12:01
#
Шановний клієнте! Будь ласка, ідентифікуйте себе та вкажіть відділення, обслуговування в якому вас не задовольнило, щоб ми могли розібратися у ситуації, що склалася та надати вам відповідь по суті. Дякую.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися