Погане обслуговування клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
При відкриті карток дебитних і кредитних нав’язують страхування при чому в наглую. Коли я у відділені позвонив на кол-центр включивши громку связь щоб почула працівниця банку вона почала кричати що я їй мішаю працювати і тільки почувши з кол-центр пропозицію оформити скаргу оформила мені кредитну картку без страховки. Пройшло пів року і я попросив збільшити кредитний ліміт за 1 мінути мені відмовили хоча в мене завжди були досрочні погашення і в банку я тримаю в півтори раза більшу суму ніж мій кредитний ліміт. Чим керуються працівники не зрозуміло. При надані інформації різні працівники дають інформацію різну, що говорить про їх кваліфікацію.
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
- Forward Bank
- 19 березня 2021, 12:01
- #
Шановний клієнте! Будь ласка, ідентифікуйте себе та вкажіть відділення, обслуговування в якому вас не задовольнило, щоб ми могли розібратися у ситуації, що склалася та надати вам відповідь по суті. Дякую.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися