Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найгірший банк.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Palma 4 листопада 2020, 0:02
Мав два кредити. Один готівкою, інший картою. Готівковий кредит погашав у відділеннях. Дуже часто банкомати та термінали для поповнення не працюють. Доводилось гасити через касу, а це додаткові витрати на комісію. Готівковий закрив достроково. Банк запропонував Cocokard, спокусивсь, умови здались «прийнятними». Та й потрібні були обігові кошти. Все було добре, поки не почались карантинні обмеження. В робочий час складно вчасно внести кошти, а сервіс 24/7 у банку не працює. Тільки яке це має відношення до карантину, не розумію. Біля банкомату знаходиться тіль одна людина. Банк не інформативний, турбується тільки про себе. При не значній заборгованості не намагається з'ясувати обставини, а зразу починає погрожувати не тільки клієнту а й його родичам та навіть дітям. І це при тому, що в країні адаптивний карантин і їхні сервіси не працюють. Ніколи не зв' язуйтесь з Форвард банком.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
Forward Bank 13 листопада 2020, 17:08
Доброго дня, Palma.
Forward Bank піклується про клієнтів та виконує всі свої зобов’язання перед кожним з них.

Ми розуміємо, що в період карантинних обмежень у клієнтів можуть виникати деякі фінансові труднощі. Тож на початку карантину банк розробив програми, які допомогли б клієнтам не допустити прострочення платежів та зберегти гарну кредитну історію, а саме: кредитні канікули або реструктуризація кредиту. Для цього не обов’язково відвідувати наше представництво. Заявку на кредитні канікули або реструктуризацію можна оформити в інтернет-банку Forward online або зателефонувавши до контакт-центру 0 800 300 880.

Слід зазначити, що в Forward online клієнти банку також мають можливість цілодобово 24/7 та без додаткових комісій обслуговувати свої кредити. Поповнення карток та погашення кредиту доступне як з рахунків відкритих у Forward Bank, так і з карток інших банків.

Ми відкриті до кожного клієнта та готові надати відповіді на будь-які питання щодо продуктів та банківських послуг у всіх каналах комунікації https://www.forward-bank.com/about/contacs/.

Коментарі - 1

+
0
infrared
infrared
4 листопада 2020, 8:14
#
Извините, а что вам мешало гасить кредит платежом _по реквизитам_ с карт другого банка? Извините, а что вам мешало гасить кредитку _переводом по номеру карты_ с карты другого банка? Или вам нравится в отделения ходить?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися