банк русский стандарт.я разочаровалась.Бандиты.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Благодарим Вас за обращение.
С целью проверки указанной информации просим Вас дополнить данный отзыв Вашими ФИО и номером договора, направив эти сведения на электронную почту Банка 0800300880@rsb.ua.
Напоминаем, что взаимоотношения Клиента и Банка в рамках Договора регулируются «Условиями предоставления и обслуживания платежных карт ПАО «Банк Русский Стандарт» (далее — Условия) www.rsb.ua/f/1/cards/about/1_uslovia_po_kartam.pdf.
В Условиях в частности описан порядок действий Клиента в случае возникновения спорных операций по карте:
5. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВИПИСКИ, СПІРНІ ОПЕРАЦІЇ
5.1. У випадку непогодження Клієнта з інформацією, що міститься у Виписці, Клієнту необхідно повідомити про це Банк не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати формування Виписки, шляхом надання письмової заяви до підрозділів Банку. У випадку непред'явлення письмової претензії в Банк за вказаними у Виписці Операціями у зазначений у цьому пункті термін, здійснені Операції зазначені у Виписці вважаються підтвердженими Клієнтом.
5.2. У випадку незгоди Клієнта з видатковою Операцією, здійсненою з використанням Картки і вказаною у Виписці, Клієнт у строк, вказаний в п. 5.1., надає в Банк письмову претензію про свою незгоду з видатковою операцією, а також документи, що підтверджують обґрунтованість такої претензії (за їх наявності).
5.3. При проведенні Банком розслідування по спірній Операції з метою зменшення ризику несанкціонованого використання Картки Банк, в інтересах Клієнта, може на власний розсуд здійснити заходи для попередження збитків і витрат Клієнта, включаючи Блокування Картки або її вилучення.
5.4. Протягом строку розгляду претензії Клієнта Банк нараховує на суму спірної Операції проценти, плати і комісійні винагороди у випадках і розмірах, визначених Договором (в тому числі Умовами та/або Тарифами), які належать до сплати Клієнтом. Подання Клієнтом претензії по спірній Операції не звільняє Клієнта від сплати Мінімальних платежів згідно з Умовами.
5.5. Якщо претензія Клієнта по спірній Операції була визнана Банком обґрунтованою, Банк здійснює Повернений платіж на суму такої Операції. При цьому за письмовою вимогою Клієнта Банк повертає останньому суми плат, комісійних винагород, а також процентів, раніше нарахованих на суму спірної Операції і оплачених Клієнтом.
5.6. У випадку якщо в результаті проведеного розслідування за заявою Клієнта по спірній Операції, претензія Клієнта буде визнана безпідставною, Банк вправі вимагати від Клієнта сплати фактичної вартості всіх витрат Банку, пов’язаних з проведенням розслідування по такій спірній Операції.
Кроме того, с целью не допущения возникновения спорных операций по карте Клиент согласно условий обязан:
Держатель повинен дотримуватися наступних правил:
7.24.1. не розголошувати нікому, в тому числі членам власної родини, реквізити платіжного засобу, такі як, номер Картки, ПІН, код CVV2, зазначений в Договорі;
7.24.2. не зберігати ПІН разом з Карткою, не записувати його на Картці;
7.24.3. при отриманні коштів через Банкомат, Платіжний термінал переконатись у тому, що на пристрої для видачі готівки, на пристрої, який приймає Картку, та на клавіатурі відсутні будь-які зайві пристрої;
7.24.4. не надавати Картку у користування іншим особам.