Мінфін - Курси валют України

Встановити

Это не банк!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Anonymous 17 листопада 2013, 0:31
Близько чотирьох років користуююся карткою цього банку. Все було начебто нормально, допоки в зв'язку з хворобою двічі не пропустив чергової сплати кредиту. І от тільки зараз зрозумів, з ким маю справу. Цілодобові дзвінки з погрозами мені та всім моїм родичам, постійні дзвінки моєму керівництву на роботу і т.д. Таких образ, та погроз на свою адресу я за все своє життя не чув! Свого часу я брав кредити в різних банках і інколи затримував чергову сплату, але з таким… стикаюся вперше. І ця установа хоче називатися банком, який дбає про свою репутацію??? Не смішіть курей!!! Все вказує на те, що це, мабуть, якась свора «гопникв» і репутація їм до одного місця. Такі методи та форми «спілкування» з клієнтами більш притаманні бригадам рекетирів з 90-х, а не працівникам солідної установи, яка діє виключно в правовому полі. І що більш за все дивує, так це реакція самого банку на подібні відгуки клієнтів. Навіть по цьому форуму, я вже не кажу про інші сайти відгуків про банк «Русский Стандарт» ( цікаво, про які такі «стандарти» йдеться?), видно, що щось занадто довго проводяться «необходимые расследования». Якщо на протязі такого часу, стільки людей, конкретно вказують номери телефонів, з яких лунають погрози і всі ці непристойності, і це все досі не зацікавило керівництво банку??? Тільки спромоглися на банальні відповіді: «Сожалеем, что качество обслуживания не оправдало Ваших ожиданий. Приносим Вам извинения за возможные неудобства.» Скільки людей можна довести до інфаркту такими дзвінками, а для них це «возможные неудобства»??? І це все? Це вся реакція на всю цю вакханалію??? Виходить, що так. Адже з цих номерів досі лунають нічні дзвінки з образами, погрозами, з залякуваннями і т.ін. Буквально вчора мене тероризували з таких номерів: 0674638874, 0672456732, 0991999360. І які відчуття можуть викликаюти такі дії таких «працівників»? Тільки те, що це перейшло вже всі межі і все це не відповідає здоровому глузду. Тому, ті кому знайомі ці номери, кому телефонували з них, погрожували і принижували і хто хоче припинити цей безлад, пишіть на мою адресу bankrs@i.ua.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
18 листопада 2013, 11:52
Доброго дня, шановний Anonymous!
Дякуємо за звернення.

Звертаємо Вашу увагу, що згідно Умов надання та обслуговування кредитів Банком «Русский Стандарт» www.rsb.ua/f/1/credits/personal_loan/documents/uslovia_po_kreditam4.pdf планове погашення Заборгованості здійснюється щомісяця в дату платежу за Графіком платежів, рівними по сумі платежами.
Для здійснення планового погашення Заборгованості Клієнт не пізніше дати оплати чергового платежу (до закінчення операційного дня Банку) згідно з Графіком платежів забезпечує наявність на Рахунку суми грошових коштів, що дорівнює сумі такого чергового платежу за Графіком платежів. У разі наявності пропущеного (-их) раніше платежу (-ів), Клієнт забезпечує на Рахунку додатково до суми чергового платежу, зазначеної в Графіку платежів, суму грошових коштів, що дорівнює сумі пропущеного (-их) раніше платежу (-ів) та суми плати (плат) за пропуск чергового платежу. Списання Банком з Рахунку суми плати (плат) за пропуск чергового платежу не звільняє Клієнта від обов‘язку здійснювати погашення Заборгованості (в тому числі її простроченої частини).

Також звертаємо Вашу увагу, що повідомлення та телефонні дзвінки, що надходять від співробітників Банку, мають на меті виключно нагадування про виконання Клієнтом його обов’язків згідно Договору.

Приносимо вибачення за можливі незручності.

Коментарі - 6

+
+1
Oleg777111
Oleg777111
17 листопада 2013, 13:53
#
Вам надо в милицию заявление подать, успокоятся. Этот банк закрывает глаза на законы и права человека. руководство делает вид, что ничего не понимает. Я и заявления в банк писал, никакого ответа больше месяца.
Со звонящим быдлом по телефону надо общаться кратко и жёстко. Желательно родственникам сменить номера мобильных, а вашему работодателю написать заявление в милицию, тогда перестанут звонить.

Обратите внимание, мой логин oleg777111, а то уже создали похожий логин эти быки: oleg7777111 (на одну «7» больше).

-
+
0
lolato
lolato
17 листопада 2013, 14:01
#
И что помогло заявление в милицию может сразу в прокуратуру
+
+1
Oleg777111
Oleg777111
17 листопада 2013, 14:15
#
Можно и в прокуратуру, я не пробовал.
помогло, мне недели три не звонили, соседям и родственникам перестали звонить.
потом правда начались звонки, но только на мой телефон.
+
0
nadoelo
nadoelo
18 листопада 2013, 15:19
#
По закону банк не имеет права давить на клиента даже из-за просрочек платежа. А уголовная ответственность возможна только в случае мошенничества — указания неверных данных. Но они уже исключили этот вариант, когда взяли копию паспорта.
+
+1
Oleg777111
Oleg777111
18 листопада 2013, 15:58
#
Эх, это по закону не имеет права, но что для БРС закон?) сверхприбыль — вот главное, всё остальное — мясо.
+
0
nadoelo
nadoelo
18 листопада 2013, 18:07
#
В соц сетях, говоришь? Опозорьте меня! Вот я вам за это поимею! Хулиганство и моральный ущерб.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися