Мінфін - Курси валют України

Встановити

шарашкіна контора

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
uli4ka111 8 листопада 2013, 22:47
я погасила кредитку, подзвонила до оператора, вона мені сказала що заборгованості нема, я заблокувала карту, через 3 тижня дзвоню знову до оператора а в мене борг в розмірі 613 грн!!! на питання де він взявся мені відповіли що це за 2 попередніх місяця!!! не розумію -одна сказала нема боргу а пойшов 21 день і він виріс!!! оператор толком не зміг пояснити чому мені сказали що нема боргу тупо наполягав на тому щоб я оплатила борг!!!
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
Forward Bank 11 листопада 2013, 15:20
Добрий день, uli4ka111!

Повідомляємо Вам, що за користування кредитом Клієнт сплачує Банку відсотки, що нараховуються Банком на суму кредиту відповідно до тарифів. Відсотки за користування кредитом нараховуються з дня, наступного за днем надання кредиту, виходячи із суми основного боргу і понадлімітної заборгованості (при її наявності) на початок операційного дня. Таким чином, відсотки за користування кредитними коштами нараховуються щодня на суму фактично витрачених грошей з кредитних коштів за фактичний час користування.
Списання нарахованих відсотків відбувається щомісячно в розрахункову дату.
З метою оперативного інформування Клієнта про стан рахунку по закінченню кожного розрахункового періоду Банк формує та направляє Клієнту Виписку, яка містить:
— всі операції, відображені на рахунку протягом розрахункового періоду;
— баланс на початок (Вхідний баланс) і кінець рперіоду (Вихідний баланс);
— суму заборгованості на кінець розрахункового періоду;
— суму рекомендованого платежу і дату його оплати;
— іншу інформацію, яку Банк вважає за необхідне довести до відома Клієнта.

Для отримання вичерпної інформації по рахунку Вашої карти Банк пропонує наступні можливості:
— направити запитання фахівцю Банку за допомогою системи Інтернет-банку. Для цього потрібно зайти в Особистий кабінет Інтернет-банку і перейти в розділ «Листування з Банком»;
— звернутися в Довідково-інформаційний центр Банку за телефонами: 0-800-300-880 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарного телефону і з мобільних телефонів для операторів мобільного зв'язку «Київстар», «Білайн», «Діджус», «МТС» та «Голден Телеком» на території України); 583 (дзвінки безкоштовні з мобільних телефонів, 2 грн — плата за з'єднання (з ПДВ, без урахування збору до ПФ)); 0-44 390-95-95.
— звернутися до відділення Банку з паспортом (http://www.rsb.ua/about/branch/).

Для проведення перевірки відносно даної ситуації просимо Вас повідомити Ваші ПІБ та номер договору на електронну адресу 0800300880@rsb.ua з посиланням на відгук.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися