Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
polakmailru 7 листопада 2013, 20:51
Шановні співробітники банку Русский стандарт! Я не являюсь клієнтом вашого банку. але проблема яку ви мені створили змушує мене написати вам. В середині серпня я купив стартовий пакет. в запечатаному виді. в центрі обслуговування абонентів МТС Через тиждень мені почали приходити SMS такого змісту; Соколов Олександр Дмитриевич оплатите долг 439 гривень… коли почали дзвонити я почав пояснювати. що я не Соколов О. Д. і немаю ніякого відношення до нього. це помилка з номером телефону… вибачались і все почалося по новому погрози по СМС і в розмові із мною Ось номери телефонів 0931777672. 0672456724 0672456721 0443908060 0443930498. Дзвонив до вас на гарячу лінію. але як тільки розпочинав про суть моєї справ виключались. Це у вас такі методи роботи із клієнтами? До сьогоднішнього дня ваші працівники буквально тероризуть мене своїми дзвінками твердо вірячи. що я Соколов О.Д.. Чому я повинен це терпіти вже більше двох місяців. вони дружать із інтелектом? Ваш банк хочеться назвати банк Наглий стандарт. Я надіюсь. що є ще люди у вашому банку які дружать із інтелектом .і моя проблема буде вирішена..Чому я повинен терпіти із-за чиєїсь помилки бо неправильно написали номер телефону. Якщо із вашої сторони буде проігнороване моє звернення я звернусь з заявою в прокуратуру і прийдеться вам відповідати. що ви займаєтесь вимаганням грошей не у Соколова О.Д. і не клієнта вашого банку а це відчутна пляма на вашу репутацію.
Надіюсь на розуміння моєї проблеми. із вашої сторони. Любомир м. Львів
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
Forward Bank 8 листопада 2013, 11:58
Добрий день, шановний polakmailru!

Дякуємо Вам за звернення.
Для проведення службового розслідування за викладеними фактами просимо додатково повідомити контактний номер телефону, на який надходять дзвінки, повідомлення від співробітників Банку листом на електронну адресу 0800300880@rsb.ua з посиланням на Ваш відгук. На підставі наданої Вами інформації буде ініційована перевірка і вжиті відповідні заходи.

Від імені Банку приносимо вибачення за незручності.

Коментарі - 1

+
0
Oleg777111
Oleg777111
8 листопада 2013, 12:19
#
Я бы назвал этот банк «Стандартный развод» :)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися