Мінфін - Курси валют України

Встановити

Замовлення кококард

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oksana2596 11 серпня 2020, 10:08
Вирішила замовити дебетову кококард. Оскільки відділення банку поруч не було, то обрала доставку кур'єром. Оформила заявку на сайті, наступного дня мені перетелефонували для уточнення деталей (хоча на сайті було вказано, що зі мною зв'яжуться у той самий день). Після підтвердження заявки впродовж 4 днів зі мною мав зв'язатися кур'єр для уточнення умов доставки. дзвінка дочекалася на 5 день, кур'єр сказав, що перегляне пакет документів і перед зустріччю за певний час повідомить чи потрібно мені зробити копію документів. Цього він не зробив, тому при заповненні заяви я мала іти і шукати, де зробити копію паспорта та ІПН. Після заповнення всіх документів кур'єр сказав, що має сфотографувати мене з карткою та оригінал паспорта і ІПН, хоча у нього були копії. Після дзвінка на гарячу лінію Банку і 10 хв очікування з'ясувалося, що фото документів робити не потрібно. Але це ще не все. Минає 11 день з моменту оформлення заявки, а у мене є лише шматок пластику, оскільки картку мені досі не активували.
Після такого зовсім не хочеться бути клієнтом банку. На жаль, форвард мене розчарував.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
Forward Bank 11 серпня 2020, 10:14
Доброго дня.
Будь ласка, напишіть Ваше ПІБ та номер телефону на abutenko@forward-bank.com. Ми з'ясуємо ситуацію в найкоротший термін та зв'яжемося з Вами.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 серпня 2020, 14:58
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 12.08.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися