щодо якості роботи банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Ви явно не уважно прочитали мій коментар та не повністю на нього відповіли! Мова йде виключно про те, що клієнт, користуючись терміналом, не має змоги власноруч змінити номер рахунку при будь-якій операції з погашення по кредиту. Опції встановлено: погашення кредиту за номером договору, або ж за номером рахунку. При погашенні за номером договору кошти потрапляють на рахунок картки, який починається з цифр 2620******. Однак, для погашення кредиту рахунок починається з цифр 2909*******. Тобто гроші потрапили на картку, але ніяк не на рахунок погашення по кредиту. Я ПОПОВНЮЮ НЕ КАРТКУ, А НАМАГАЮСЬ СПЛАТИТИ ЗА КРЕДИТОМ! При погашенні кредиту за № рахунку — зновуж таки гроші потрапляють на рахунок який починається з 2620******. А № рахунку погашення за кредитом у ДОГОВОРІ ЗАЗНАЧЕНИЙ 2909*******. Змінити номер рахунку неможливо. Якщо клієнт не має змоги через інтернет-банк перевести власні кошти з картки на погашення по кредиту, або ж цього не знав (а він має право цього не знати бо співробітники банку про це замовчують) — у нього виникає заборгованість, і як мінімум штраф у 50 гривень. Це ми вже проходили у перший же платіж. Потім, некомпетентні працівники банку надіслали лист про погашення заборгованості за договором. Однак, я ж маю чек про сплату за кредитом через термінал? Чому працівники банку не провели своєчасне списання коштів з карткового рахунку на оплату за кредитом або завчасно не зателефонували і не попередили клієнта? Зате надіслали лист з вказаним не відповідним номером договору! ПОВТОРЮЮ: НОМЕР ДОГОВОРУ НЕ МІЙ! Це не є людський фактор — це непрофесіоналізм. Потім почалися дзвінки — ви боржник. І тільки з НЕ першої спроби, через телефон гарячої лінії ми встановили, що гроші просто на картковому рахунку! А штраф у розмірі 50 гривень ми сплатили! Це введення в оману клієнта! А чому не має відповіді з приводу ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ? По телефону гарячої лінії мені сказали, що таке відбувається 1 раз на рік, а насправді — 10.08.2013 року було те ж саме — ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ! Досить дурити людей!
- +
- 0
- Forward Bank
- 30 серпня 2013, 11:56
- #
Доброго дня, шановна Uristka!
Звертаємо Вашу увагу, що в будь-якому терміналі самообслуговування Ви можете обрати опцію поповнення рахунку по номеру договору, сплативши кошти безпосередньо на кредитний рахунок.
Звертаємо Вашу увагу, що в будь-якому терміналі самообслуговування Ви можете обрати опцію поповнення рахунку по номеру договору, сплативши кошти безпосередньо на кредитний рахунок.
- +
- 0
- advokat123
- 31 серпня 2013, 0:28
- #
А в чем проблема пополнить денежный кредит по номеру договора, а не по номеру карты. Я не совсем понял что там можно или не можно поменять в терминале, но во всяком случае БВК карта и Ваш денежный кредит — это абсолютно два разных продукта банка. На каждый из этих кредитов есть отдельный договор и отдельный расчетный счет. Реквизиты для оплаты задолженности Вы всегда можете узнать на горячей линии банка. Кроме того оплачивать можно не только через терминал, а и через любую кассу практически любого коммерческого банка. По поводу штрафа — Вами были нарушены условия договора, а именно сроки исполнения договорных обязательств. Штраф 50 грн был начислен за несвоевременное внесение денежных средств. Также обратите внимание на немаловажный момент: до указанной в договоре даты нужно обеспечить поступление денежных средств на счет, а не просто совершить платеж.И к завершению — вся ответственность за погашению кредитной задолженности лежит только на Вас.
Что тут не понятного? Терминал у вас настроен таким образом, что номер счета, на который я должна была перечислять деньги НЕ ВВОДИТСЯ!!! И по НОМЕРУ ИМЕННО КРЕДИТНОГО ДОГОВОРА денежные средства попадают в КОРОБОЧНЫЙ ПРОДУКТ. Людей в заблуждение вводите вот все дела. Слава Богу — досрочно погасили кредит и хочу забыть ваш банк, как страшный сон.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Звертаємо Вашу увагу, що в терміналах самообслуговування Ви можете через окремі опції:
— Поповнити картковий рахунок «Банк в кармане»
— Внести чергову сплату по кредиту
Якщо Ви вносите кошти на рахунок «Банк в кармане» в подальшому Ви можете їх використати, наприклад, для сплати кредитної заборгованості через систему дистанційного обслуговування Інтернет-банк (операція не тарифікується).
Звертаємо Вашу увагу, що користуючись картковим рахунком «Банк в кармане» як посередницьким, Клієнти можуть заощаджувати суму, що стягується як комісія при прямому внесенні коштів на кредитний рахунок через термінал самообслуговування.
Всі способи оплати кредитної заборгованості представлені на сайті Банку www.rsb.ua/credits/personal_loan_payment-copy/.