вопрос
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Благодарим Вас за обращение и выбор Банка Русский Стандарт в качестве финансового партнера.
Обращаем Ваше внимание, что взаимоотношения между Клиентом и Банком регулируются, в частности, «Условиями предоставления и обслуживания платежных карт ПАО «Банк Русский Стандарт»: www.rsb.ua/f/1/cards/about/usloviya.pdf.
Среди обязанностей Клиента, изложенных в данных Условиях, присутствуют следующие:
«7.5. Застосовувати всі розумні заходи для попередження втрати/крадіжки/вилучення Картки або її несанкціонованого використання. Не передавати Картку і не повідомляти ПІН (в тому числі, змінений Клієнтом згідно з п. 9.8. Умов), а також Коди доступу третій особі, яка не є Держателем Додаткової картки.
7.10. Своєчасно погашати Заборгованість, а саме, здійснювати повернення Кредиту Банку (погашати Основний борг і Понадлімітну заборгованість), сплачувати Банку проценти, нараховані за користування Кредитом, комісійної винагороди, плати і інші платежі згідно з Договором. У випадку виставлення Банком Заключного Рахунку-виписки здійснити погашення Заборгованості в порядку і строки, встановлені відповідними положеннями розділу 4 даних Умов, а при виставленні скорегованого Заключного Рахунку-виписки здійснити погашення Заборгованості в розмірі, визначеному таким скорегованим Заключним Рахунком-випискою. Забезпечити погашення Понадлімітної заборгованості (у випадку її наявності) і сплатити комісійну винагороду згідно з Тарифами.
7.12. Нести фінансову відповідальність за:
7.12.1. всі Операції, здійснені з використанням Картки протягом її Терміну дії та/або до дня повернення Картки в Банк включно;
7.12.2. всі Операції, здійснені з використанням Картки третіми особами, до дня, наступного за днем отримання Банком письмової заяви Держателя про втрату/крадіжку/вилучення Картки включно, а за Операції, здійснені без Авторизації, — протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів після отримання Банком вказаної заяви включно.
7.12.3. Відшкодовувати Банку в безумовному порядку суми, помилково зараховані Банком на Рахунок.
7.24. Держатель повинен дотримуватися наступних правил:
7.24.1 не розголошувати нікому, в тому числі членам власної родини, реквізити платіжного засобу, такі як, номер Картки, ПІН, код CVV2, зазначений в Договорі;
7.24.2 не зберігати ПІН разом з Карткою, не записувати його на Картці;
7.24.3 при отриманні коштів через Банкомат, Платіжний термінал переконатись у тому, що на пристрої для видачі готівки, на пристрої, який приймає Картку, та на клавіатурі відсутні будь-які зайві пристрої;
7.24.4 не надавати Картку у користування іншим особам;
7.24.5 при проведенні касиром Операції з використанням Картки тримати її в полі свого зору для контролю дій касира щодо проведення повторних Операцій чи інших несанкціонованих Клієнтом дій;
7.24.6 при телефонному зверненні в Банк, надавати ідентифікаційну інформацію, у порядку визначеному в даних Умовах;
7.24.7 не піддавати Картку дії електромагнітного випромінювання (не тримати її поруч з мобільними телефонами, магнітами, побутовою, відео-/аудіотехнікою тощо), впливу високих температур та агресивних середовищ.»
Сообщаем также, что в соответствии с Условиями:
«2.9. Активація здійснюється при зверненні Клієнта в Банк особисто (за умови пред'явлення Клієнтом документа, що засвідчує особу) або по телефону Довідково-інформаційного центру Банку (за умови правильного повідомлення Клієнтом Кодів доступу). Держатель може здійснювати видаткові операції з використанням Картки після 17:15 дня, наступного за днем Активації.
11.2. Банк не несе відповідальності за: будь-які операції з Карткою, здійснені з використанням ПІН або Бар-кодів; дії чи бездіяльність третіх осіб, що призвело до порушення інтересів Клієнта, призвело до несанкціонованого зняття коштів з Рахунку Клієнта; якість Товарів, придбаних за допомогою Картки; проблеми, збої в технічних засобах поза сферою контролю Банку; виникнення конфліктних ситуацій поза сферою контролю Банку.
13.11. Всі спори, що виникають між Сторонами з Договору або у зв'язку з ним, підлягають рішенню в судовому порядку, згідно вимог чинного законодавства України.»
Подписав Договор, Вы согласились с вышеперечисленным условиями. Хотим отметить:
«2.2. Договір укладається одним з наступних способів:
2.2.1 шляхом підписання Клієнтом і Банком двостороннього документа на паперовому носії. У цьому випадку Договір вважається укладеним з дати його підписання Сторонами та скріплення печаткою Банку;
2.2.2 шляхом акцепту Банком пропозиції (оферти) укласти Договір, що міститься в Заяві Клієнта. У цьому випадку Договір вважається укладеним з дати акцепту Банком Заяви (оферти) Клієнта. Акцептом Банком Заяви (оферти) є дії Банку з відкриття Клієнту Рахунку. Додатково, Банк, на підтвердження факту укладання із Клієнтом Договору, вправі повідомити Клієнта про акцепт телеграмою/листом — повідомленням/SMS-повідомленням/ повідомленням на електронну пошту за адресою/номером телефону/електронною адресою Клієнта, зазначеними в Заяві, або іншими технічними засобами зв'язку. При цьому Договір буде вважатися укладеним з дати акцепту Банком пропозиції (оферти) Клієнта, незалежно від того, чи було передбачене даним пунктом повідомлення та чи було таке повідомлення відправлене Банком, а якщо таке повідомлення було відправлене Банком — та незалежно від того, чи було таке повідомлення отримане Клієнтом, або, з будь-яких причин, було отримане Клієнтом пізніше вказаного в Заяві строку (якщо в Заяві був обумовлений такий строк).»
В сложившейся ситуации рекомендуем Вам обратиться в ближайшее отделение Банка с соответствующим заявлением. Кроме того, Вы можете подать заявление на реструктуризацию кредитной задолженности. С адресами офисов/отделений ПАО «Банк Русский Стандарт» Вы можете ознакомиться на сайте Банка: www.rsb.ua/about/branch/. При обращении в Банк необходимо предъявить паспорт.
Напоминаем также, что:
«5.4 Протягом строку розгляду претензії Клієнта Банк нараховує на суму спірної Операції проценти, плати і комісійні винагороди у випадках і розмірах, визначених Договором (в тому числі Умовами та/або Тарифами), які належать до сплати Клієнтом. Подання Клієнтом претензії по спірній Операції не звільняє Клієнта від сплати Мінімальних платежів згідно з Умовами.»