Fbank_bot не работает
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Обращался в поддержку по этому вопросу но бот так и не заработал.Появляется меню бота: депозиты, карты, инфо.Но при выборе одного из этих пунктов бот не отвечает.Приходится звонить на горячую линию чтоб отменили автопролонгацию депозита, но там часто не дозвонится-автоответчик банка 2 мин говорит и связь обрывается.
Відповідь банку
Forward Bank
16 жовтня 2018, 13:48
Добрый день, druje. Напишите Ваш номер телефона на abutenko@forward-bank.com, коллеги с Вами свяжутся в ближайшее время.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- 0
- Forward Bank
- 16 жовтня 2018, 16:19
- #
Уважаемые Druje и Валерий Перепечкин, возможно Вы пользуетесь старой версией бота?.. Рекомендуем Вам воспользоваться новым чат-ботом. Для этого нужно добавить в контакты бот «ForwardBank» или «ФорвардБанк».
https://t.me/ForwardBankBot
https://t.me/ForwardBankBot
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися