ЖАХЛИВА НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ!!! (вопрос решён 20.09.2018 г.)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Телефонували 17.09.2018 о 18:00 за київським часом. Молодий жіночий голос, розмовляла російською. Представилась співробітницею ФОРВАРД БАНКу, просила передати інформацію щодо необхідності терміново погасити заборгованість за кредитом одному з моїх колишніх знайомих, з яким вже не спілкуюсь близько 10 років (через переїзд до іншого міста). До цієї розмови вже кілька місяців йшли на мій номер (контрактний, Водафон, користуюсь незмінно з 2004-го року) СМС-повідомлення, адресовані цьому самому знайомому, із вимогою погасити заборгованість й з попередженнями про притягнення відповідальності. Я намагався пояснити, що передати інформацію згаданій особі не маю змоги, оскільки не спілкуюся з нею вже довгий чаас через зміну місця проживання. Не давши договорити, на півслова панянка просто поклала слухавку. Одразу ж мені прилетіла ще одна наступна СМС вже знайомого змісту, й вона виявилась не останньою. Поки-що не знаю, чи вони самі зрозуміють марність своїх недолугих дій, чи цей безлад триватиме й надалі… Ясно одне: персонал Банку працює вкрай погано!
Відповідь банку
Гость
19 вересня 2018, 14:38
Добрий день. Напишіть, будь ласка, Ваш номер телефону. Ми з'ясуємо всі обставини та надамо зворотній зв'язок.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар