Не раджу вам зв'язуватись з цим банком!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго вечора! Про некомпетентність працівників та не правомірні діі, можна писати цілі історіі. 04.01.2017 р. в мене помер батько, безпосередньо користувався послугами даного банку. В 2011 році, брав кредит у банку «Русский стандарт», на покупку ноутбука, кредит сплатив. Згодом поштою, було отримано кредитку балансом 12 000 грн, у зв'язку із потребою коштів, батько нею користувався, та вчасно сплачував. Але ця кредитка виявляється безлімітна, оскільки суми погашення щоразу тільки збільшуються, дійшло до 23 775 грн. В сім'і горе, ще батька не поховали, як на телефон надходять повідомлення з погрозами та безкінечні дзвінки. Мною (дочкою), було відправлено копію свідоцтва про смерть в центральний офіс, і + сплачується кредит у встановлений термін. Але за кожний раз апетити цього банку зростають, на гарячій лініі про стан кредиту інформацію надати не можуть, бо я не є клієнтом банку, однак пеню нараховують. А от сьогодні надійшов лист про сплату всієі суми! Я тільки закінчила ВНЗ, ще є неповнолітня сестра і мати, яка одна наданий момент працює! Шановні, по Закону Украііни, допоки не пройде 6 місяців, тобто права на успадкування і вашого боргу в тому числі, ми не те що не повинні вам сплачувати борг, а ви не законно володієте нашими сплаченими коштами! Надіюсь мене буде почуто, і інформацію по боргу мені нададуть, тому що ііхати в іншу область, для вияснення даного інциденту, тому що на гарячій ліній, мені нічого не можуть пояснити, є як мінімум нерозумно! Дбайте, про свій авторитет, бо за такою кількістю скарг та методикою вимагання грошей, ніхто мовчати не буде!
Відповідь банку
27 лютого 2017, 9:30
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, номер договору на адресу vv-tarasenko@orward-bank.com. Наш спеціаліст затефонує Вам.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар