×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Богдан Вовк
- 7 листопада 2022, 16:02
- Богдан, Львов
Доброго дня. Маю кредит у банку, сплачував щомісяця і проценти і тілокредит. в жовтні переніс інфаркт, тепер потребую лікування. Зі мною зв’язався менеджер і запропонував реструктуризацію боргу, я охоче погодився (для цього мені сказали прийти на Валову 15, м. Львів з написанням заяви).Я все зробив, але у відділені менеджер сказав, що не володіє інформацією хто зі мною зв’язувався, що мені потрібно зателефонувати менеджеру, котрий дзвонив мені! Звичайно, я не можу зателефонувати на номер, який не приймає вхідні дзвінки. Не розумію, такого відношення до клієнтів! Прошу надати відповідь, щодо процедури реструктурізації боргу
Відповідь банку
7 листопада 2022, 19:54
Шановний пане Богдане! Перепрошуємо за ситуацію, яка сталася. Очевидно, трапилося прикре непорозуміння. Мої колеги зв'яжуться з Вами для надання консультації щодо реструктуризації та допоможуть її оформити. Бережіть себе та одужуйте якнайшвидше!
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися