×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ситуація така: вже скоро буде рік, як я отримала карту вашого банку (easypay) для оплати комуналки без відсотків. Так, як то була брехня і відсотки є, я картою не користуюся. Через деякий час простою мені приходить смс про заборгованість.
Вияснила, що це банк підключив послугу смс інформування. Причому на балансі карти нічого не мінялося (так, як нею не користуюся) і про підключення платної послуги банк не попередив.
Тепер мене атакують погрозливими смс про борг.
Прошу розібратися в даній ситуації. Я не розумію чому за таке я маю платити. Чому мене не атакували смс, коли підключили ту послугу? Виходить, так хитро банк наживаються на клієнтах. Це шахрайство!
Будь ласка, напишіть Ваш номер телефону на abutenko@forward-bank.com.
Найближчим часом колеги зателефонують Вам для з'ясування ситуації.
Дякуємо.