×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт

- Yeva Ivasheva
- 1 травня 2017, 19:47
- Yeva
Доброго дня! Чоловік декілька років тому брав кредит у банку Русский стандарт. Потім, через фінансову скруту, вимушений був зробити реструктуризацію бору (уже за часів Forward.) Останні 1,5 роки справно платили через касу Аваль, бо касс Forward у нашому місті немає. У вихідний — 29.04 телефонуе співробітник банку і повідомляє що останній платіж не пройшов. Чому? Як тепер сплачувати?
Відповідь банку
3 травня 2017, 15:17
Доброго дня, Yeva Ivasheva. Можливо при здійснені платежу невірно було вказано реквізити. В даному випадку рекомендуємо клієнту зателефонувати до Контакт-центру Банку за телефоном: 583 (дзвінки безкоштовні, з мобільних телефонів, 2 грн. – плата за з'єднання (з ПДВ, без урахування збору до ПФ).
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 4
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися