Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
50214363
Yeva Ivasheva
1 травня 2017, 19:47
Yeva
Доброго дня! Чоловік декілька років тому брав кредит у банку Русский стандарт. Потім, через фінансову скруту, вимушений був зробити реструктуризацію бору (уже за часів Forward.) Останні 1,5 роки справно платили через касу Аваль, бо касс Forward у нашому місті немає. У вихідний — 29.04 телефонуе співробітник банку і повідомляє що останній платіж не пройшов. Чому? Як тепер сплачувати?
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
3 травня 2017, 15:17
Доброго дня, Yeva Ivasheva. Можливо при здійснені платежу невірно було вказано реквізити. В даному випадку рекомендуємо клієнту зателефонувати до Контакт-центру Банку за телефоном: 583 (дзвінки безкоштовні, з мобільних телефонів, 2 грн. – плата за з'єднання (з ПДВ, без урахування збору до ПФ).

Коментарі - 4

+
0
Yeva Ivasheva
Yeva Ivasheva
3 травня 2017, 18:38
#
У касі Аваль звірили: всі реквізить співпадають з попередніми платежами. Зателефонувати у контакт центр не має змоги у клієнта банку.
+
0
Forward Bank
Forward Bank
4 травня 2017, 10:38
#
Якщо Клієнт за кордом, звернутися в Банк він може по Skype, логін «forward-bank». Або він може направити своє запитання у розділі «Переписка з банком» Інтернет-банку. На жаль, надавати інформацію по рахунку не клієнту забороняється законодавством.
+
0
Yeva Ivasheva
Yeva Ivasheva
9 травня 2017, 14:59
#
А якщо не має у клієнта можливості по скайпу зв'язатись? У банк Аваль платіж не повернувся? Де він завис?
+
0
Forward Bank
Forward Bank
10 травня 2017, 13:36
#
Шановна Yeva Ivasheva, доброго дня. Напишіть, будь-ласка, номер договору Вашого чоловіка на av-kudryashova@forward-bank.com Ми перевіримо інформацію і зв’яжемося з ним.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися