×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Yeva Ivasheva
- 1 травня 2017, 19:47
- Yeva
Доброго дня! Чоловік декілька років тому брав кредит у банку Русский стандарт. Потім, через фінансову скруту, вимушений був зробити реструктуризацію бору (уже за часів Forward.) Останні 1,5 роки справно платили через касу Аваль, бо касс Forward у нашому місті немає. У вихідний — 29.04 телефонуе співробітник банку і повідомляє що останній платіж не пройшов. Чому? Як тепер сплачувати?
Відповідь банку
3 травня 2017, 15:17
Доброго дня, Yeva Ivasheva. Можливо при здійснені платежу невірно було вказано реквізити. В даному випадку рекомендуємо клієнту зателефонувати до Контакт-центру Банку за телефоном: 583 (дзвінки безкоштовні, з мобільних телефонів, 2 грн. – плата за з'єднання (з ПДВ, без урахування збору до ПФ).
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 4
- +
- 0
- Yeva Ivasheva
- 3 травня 2017, 18:38
- #
У касі Аваль звірили: всі реквізить співпадають з попередніми платежами. Зателефонувати у контакт центр не має змоги у клієнта банку.
- +
- 0
- Forward Bank
- 4 травня 2017, 10:38
- #
Якщо Клієнт за кордом, звернутися в Банк він може по Skype, логін «forward-bank». Або він може направити своє запитання у розділі «Переписка з банком» Інтернет-банку. На жаль, надавати інформацію по рахунку не клієнту забороняється законодавством.
- +
- 0
- Yeva Ivasheva
- 9 травня 2017, 14:59
- #
А якщо не має у клієнта можливості по скайпу зв'язатись? У банк Аваль платіж не повернувся? Де він завис?
- +
- 0
- Forward Bank
- 10 травня 2017, 13:36
- #
Шановна Yeva Ivasheva, доброго дня. Напишіть, будь-ласка, номер договору Вашого чоловіка на av-kudryashova@forward-bank.com Ми перевіримо інформацію і зв’яжемося з ним.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися