заявление в Фонд в течении 30 дней
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
На сайте ФГВ — Подавати до Фонду заяву на отримання коштів в межах гарантованої суми під час тимчасової адміністрації не потрібно… Это про них написано?
Зачем рядом есть ссылка на «Бланк заяви про виплату гарантованої суми відшкодування за вкладом у банку, що ліквідується» — когда его заполнять и надо ли вообще в таком частном случае?
Відповіді на найбільш поширені питання вкладників — ФГВФО
www.fg.gov.ua/dlia-vkladnykiv/vidpovidi-na-naibilsh-poshyreni-pytannia-vkladnykiv
Що має містити заява на включення кредиторських вимог до загального реєстру акцептованих вимог кредиторів? Куди направляти цю заяву?
Заява у довільній формі з проханням включити кредиторські вимоги до загального реєстру акцептованих вимог кредиторів подається вкладником або іншим кредитором банку на адресу уповноваженої особи Фонду на ліквідацію банку протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про ліквідацію банку у газеті «Голос України» або «Урядовий Кур’єр». У заяві необхідно зазначити прізвище ім’я по батькові кредитора, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) та адресу проживання. До заяви додаються копії будь-яких документів, що підтверджують вимоги вкладника або іншого кредитора банку до банку щодо його майнових зобов’язань.