Наболіло!!!!!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня!!! дуже рідко звертаюсь до такого каналу комунікації, проте сьогодні мене дуже вразили співробітники" Ф і К". У чоловіка закінчився депозит ще у листопаді 2014 ( зайвим буде описувати всі походеньки, прохання про видачу готівки, сьогодні не про це). Ще у квітні звернулися з письмовою заявою до банку ( довго ходили, щоб отримати номер вхідного). І от сьогодні вирішили почути відповідь: спочатку телефоную на гарячу лінію — говорила з Наталею, яка довго десь ходила «уточнювати» інформацію, а потім з якихось причин поклала слухавку, далі була Марія( яка розпочала говорити про якісь терміни розгляду в 45 днів???), яка надала інформацію, що відповідального спеціаліста немає на робочому місці. Далі пішли у відділення, що у м.Полтава, по Жовтневій, у 14:00, не дивлячись на чергу клієнтів, співробітники «обідають».Обслуговувала свівробітник Оксана — такого нахабного повчального тону давно не чула, а вона просто «думала, що я студентка». Така відповідь від співробітника банку — це щось неймовірне)))) сказала, що «не може нічого сказати — прийдете з понеділка». Ще там був такий собі Станіслав, якому я хотіла задати декілька загальних питань, а він просто відправив мене в інше відділення, хоча я не вимагала фінансової інформації, просто декілька загальних питань по процедурах банку. Таке враження, що робота таких співробітників заключається в перекладанні відповідальності один на одного, «відфутболення» клієнтів з одного відділення в інше....і так далі. І підсумок — витрачені гроші з мобільного рахунку, витрачений час у відділенні, зіпсований настрій, а головне, що отриманої інформації «нуль»
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- 0
- odessit255
- 10 червня 2015, 17:18
- #
«Таке враження, що робота таких співробітників заключається в перекладанні відповідальності один на одного, «відфутболення» клієнтів з одного відділення в інше....і так далі.» — ну да, а Вы ждали что прям так сразу оформят письменный отказ и посоветуют обратиться в суд? Банк нагло пользуется деньгами вкладчиков и наваривает, а внешне — полный мороз. Кстати, в ноябре 2014 ЕЩЕ можно было вывести деньги безналом.
- +
- 0
- Людмила шевченко
- 10 червня 2015, 17:24
- #
Так, правильно! Половину ми змогли вивести, а далі… всім знайома ситуація
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися