Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
AndreyKu
AndreyKu
2 грудня 2014, 19:17
Андрій, Киев
Сегодня я обратился в Контакт-центр с вопросом о вариантах, порядке, процедуре и стоимости закрытия валютного карточного счета.
Сотрудница контакт-центра в агрессивной форме рассказала только об одной возможности — закрытие карты и перевода остатка средств: через 35(!) календарных дней остаток переводится на текущий счет, а карта закрывается.
Я вторично задал вопрос о существующих вариантах. Ответ — «Только этот».
Я повторил вопрос третий раз, ссылаясь на опубликованные тарифы по обслуживанию ПК в грн./долл. и «Публічна пропозиція АТ «Банк «Фінанси та Кредит» на укладання Договору про відкриття поточних рахунків, надання і використання платіжних карток, та комплексного обслуговування фізичних осіб — резидентів України», которые говорят о дополнительных возможностях и иных сроках.
Вопрос банку: Ответ сотрудника Контак-центра есть по сути:
некомпетентность данного сотрудника
либо
часть корпоративной политики по недопущению оттока депозитов?

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися