×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Сотрудница контакт-центра в агрессивной форме рассказала только об одной возможности — закрытие карты и перевода остатка средств: через 35(!) календарных дней остаток переводится на текущий счет, а карта закрывается.
Я вторично задал вопрос о существующих вариантах. Ответ — «Только этот».
Я повторил вопрос третий раз, ссылаясь на опубликованные тарифы по обслуживанию ПК в грн./долл. и «Публічна пропозиція АТ «Банк «Фінанси та Кредит» на укладання Договору про відкриття поточних рахунків, надання і використання платіжних карток, та комплексного обслуговування фізичних осіб — резидентів України», которые говорят о дополнительных возможностях и иных сроках.
Вопрос банку: Ответ сотрудника Контак-центра есть по сути:
некомпетентность данного сотрудника
либо
часть корпоративной политики по недопущению оттока депозитов?