«Партнерский плюс»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
«У разі зміни економічних обставин Банк пртягом дії цього Договору має право запропонувати Вкладнику нові процентні ставки за вкладом, про що він письмово повідомляє останнього. У разі незгоди із запропонованими умовами Вкладник повинен рекомендованим листом повідомити про це Банк не пізніше 10 (десяти) календарних днів з часу надіслання йому пропозицій Банку. Якщо у вказаний строк Вкладник не повідомив Банк про свою незгоду із новим розміром процентної ставки, умови щодо зміни процентів вважаються прийнятими, та у подальшому проценти нараховуються за новою ставкою.
У разі, якщо Вкладник впродовж 10-ти календарних днів з моменту відправки Банком повідомлення відмовиться від запропонованих умов, цей Договір припиняє дію, при цьому Банк повертає Вклад і нараховані до часу припинення дії цього Договору проценти».
В связи с чем у меня возникли вопросы:
1. «письмово» — я так понимаю это письмом по адресу проживания? Т.е. в 10 дней должна уложиться почта и успеть «среагировать» вкладчик с отправкой своего ответа? Или за эти же 10 дней и ответ вкладчика должен успеть дойти до отделения банка?
А если, к примеру, вкладчик временно не находится по месту своего проживания (за границей/в больнице/в командировке и т.д.) и не получит своевременно письмо банка?
2. Можно дополнить данный пункт «обязательством Банка» помимо письменного извещения известить Вкладчика еще посредством письма на e-mail и/или в телефонном режиме, а так же возможностью Вкладчика дать свой «ответ» и «обязанностью Банка» принять его ответ так же посредством письма на e-mail и/или в телефонном режиме?
3. Увеличить срок с 10 дней хотя бы до календарных двух недель — 14 дней (с учетом суровых реалий работы «укрпочты»?
Буду признателен за скорый ответ и надеюсь на «партнерство с плюсом»