111
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я з Хмельницької області. Мене спочатку все влаштовувало. Банк відмінний! І співробітники як на підбір. Шанобливе і уважне відношення менеджерів, всі питання розв'язуються оперативно, будь-який із співробітників завжди може відповісти на всі питання, обслуговування порядне: швидко, з посмішкою. Але це до першого спілкування з директором. Обурює некомпетентність директора банку у всіх фінансових питаннях, не зважає на мій особистий час. Спілкування між нами відбувалося в повчальному тоні, причому спілкування постійно уривалося тривалими розмовами директриси по телефону з нецензурними виразами по відношенню до співробітників — відчуваєш себе неприємно. На мою думку, тут була допущена нетактовність і не професіоналізм з боку керівника хмельницької філії банку як по відношенню до мене так і до співробітників банку. Я дуже засмучений, що це відбулося зі мною. Це не повинно було мати місця. Переконливо прошу Вас відреагувати на ситуацію, що склалася.
Написати коментар