Прошу совета!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
обращаем Ваше внимание, что согласно п. 6.16.11 Правил банковского обслуживания «Клієнт самостійно несе всю відповідальність за негативні наслідки, спричинені
неналежним/невірним заповненням Клієнтом реквізитів відповідних платіжних документів та/ або невиконанням ним інших вимог чинного законодавства України в сфері переказів грошових коштів».
Реквизиты менялись два раза: 27.10.2015 года и 14.12.2015 года. Информация об актуальных реквизитах была предварительно анонсирована на сайте Банка: deltabank.com.ua/ru/press/news/2015/12/2276/ а также была проведена смс-рассылка об их изменении.
Рекомендуем обратиться в банк-отправитель для консультации относительно отправленных платежей и предоставления корректных данных.
Для получения детальной консультации непосредственно по Вашему Договору кредитования рекомендуем перезвонить в Контакт-Центр Банка по номеру 044 428 95 95 (в будни с 09:00 до 18:00).