ДБ дістав
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Если в феврале вам на Укрпочте сказали что не принимают платежи, зачем же вы отправили платеж в марте опять же через Укрпочту.Понятное дело что живете в селе, но все таки надо же было подумать что сам по себе кредит не закрывается, как минимум надо написать заявление на закрытие, и получить справку о том что нет долгов.
Чеки есть, сохраните, не переживайте все будет хорошо, насколько я тут читала вроде бы находятся эти платежи которые ушли через Укрпочту, не сразу, но все же многим зачислили эти платежи, но по возможности все таки официально надо закрыть кредит.
Чеки есть, сохраните, не переживайте все будет хорошо, насколько я тут читала вроде бы находятся эти платежи которые ушли через Укрпочту, не сразу, но все же многим зачислили эти платежи, но по возможности все таки официально надо закрыть кредит.
Такая же ситуация и у меня.Я оплатила 02.03.2015 г.через отделение Укрпочты кредит в размере 1000.0 грн(Укрпочта меня не предупредила, что платежи она не принимает).В Дельта я высылала и копии платежки и письмо с Укрпочты, а звонки продолжаются по сей день мне и моим знакомым.Спокойствие сохраняю, но это уже надоедает
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Взяла в кредит товар в червні 2013р.на суму 11000грн. Платила вчасно в 20-х числах, щоб до 10 числа наступного місяця платіж поступив вчасно по договору. Переживала, телефонувала в банк
чи одержали платіж. Якби ж я знала що це не банк, а «шарашкіна контора».
В лютому 2015 я прийшла в відділення Укрпошти відправити платіж по договору 633 грн.
Мені сказали, що вони не приймають платежі. Я злякалась. Пішла в Приватбанк. Там без
проблем взяли, і сказали, що на другий день ДБ одержить цей платіж. Я зателефонувала в ДБ
І сказала, що платіж відправила через Приватбанк коли ви його отримаєте. Мені сказали, що
через 4-5 днів. На другий день приходить СМС з ДБ, що платежі через ПБ не приймаються.
Я запанікувала. Ще через день зателефонувала до оператора ДБ він каже, що мій платіж є, що вони його отримали на другий день (як мені сказали в ПБ).
В березні 2015 року після того, як до мене зателефонували з банку і запропонували-
порадили повністю розрахуватись (в мене договір до червня 2015) назвали суму 1518 грн
копійки я не пам’ятаю. Я запитала куди нести платіж, відповіли, що через Укрпошту.
20 березня я відправила платіж 1519 грн і заспокоїлась.
Ну не тут-то било. Через пару тижнів я бачу, що мені не телефонують, значить все в порядку,
Ну лише я це подумала, а тут дзвінок і зразу мені з погрозами, що вони не одержали
платіж і якщо я не сплачу до якогось там числа то буду платити зі штрафом 1815 грн.
Я живу в селі «лечу« в райцентр в Укрпошту, там мене направляють до заврайУкрпошти.
Він мені радить поїхати в найближче відділення ДБ (це друга область і від нас 100 км) і
там написати заяву про пропажу платежа і приложити до заяви копію квитанції про сплату.
Завукрпошти показав мені офіційного листа з області, що Укрпошта повністю за березень
перерахувала в ДБ всі платежі по кредитах.
16 квітня я їду в відділення ДБ, пишу заяву. Сказали, щоб чекала ві
датою надходження коштів на рахунок є дата їх фактичного зарахування. Дельта Банк не несе відповідальності за діяльність інших структур та установ. Для врегулювання порушеного Вами питання необхідно звертатися до відділення Укрпошти, в якому Ви вносили платіж.
Перевірити інформацію щодо зарахування коштів на Ваш рахунок є можливість одним із способів:
— Зателефонувати до Контакт-Центру Дельта Банку: 044428 95 95 (по буднях з 9:00 до 18:00);
— Написати на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua, info@deltabank.com.ua;
— Скористатися формою зворотного зв'язку на офіційному сайті.