Обнагліли!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
Я удивляюсь нашему народу, их грабят, а они отдают последние копейки, посилайте их или гнобите как они Вас.
Може і так! Але моєї знайомої чоловік мав кредит в цьому ж банку, до них приїжджали колектора, тому все рівно ніхто не подарує мені кредит, рано чи пізно потрібно буде сплатити.
То коли ще існував цей недобанк.Взагалі всі колектори діють поза законом і їх також потрібно посилати.Подивіться ток-шоу Глядач яксвідок від 03.03.2016.там нашвипадок.
- +
- +19
- gubaanatoly
- 5 березня 2016, 16:16
- #
Очевидно МОДУЛИ для работы с клиентами разрабатывали такие же ДЕБИЛЫ из ДБ. какие сидят на телефонах, а иначе как можно объяснить все прочитанное выше?
- +
- 0
- jojo angel
- 9 березня 2016, 15:33
- #
Вы только вчитайтесь в авто ответы!!! там же написано УСТАНОВЛЕННЫЕ МОДУЛИ РАБОТЫ С КЛИЕНТАМИ! значит хамство это установленная норма…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
дзвінки з боку відповідальних співробітників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій та пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком. Звертаємо Вашу увагу, що відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України. Для отримання консультації безпосередньо по Вашому Договору кредитування необхідно зателефонувати до Контакт-Центр Банку: 044 428 95 95. Вас з'єднають з співробітником відповідного підрозділу, який відповість на всі Ваші питання.
Звертаємо Вашу увагу, що Контакт-Центр працює в будні з 9:00 до 18:00.