Вывод авто из залога
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
По телефону говорят тоже самое. Ждите. А сколько ждать непонятно!!!
Возможно существует тариф за срочность?
Возможно существует тариф за срочность?
К сожалению, Ваша сделка может прогореть. Данное заведение любит быстро взимать долги, угрожать разными фантазиями. А вот давать справку о закрытии счетов, про оплату кредита, про вывод авто — это они не спешат. При всем уважении вынужден Вам сообщить, что эту справку Вы можете ждать еще долго. Принимайте кардинальные меры. Проконсультируйтесь с Сергеем Андрущаком, он грамотный специалист и подскажет что делать: minfin.com.ua/users/MercatoR/
- +
- 0
- Сергей Андрущак
- 28 січня 2016, 14:07
- #
Боюсь, придется даже обращаться в суд. И кроме всего прочего потребовать материальную и моральную компенсацию.
В целом, нужно изучать Вашу ситуацию и документы.
В целом, нужно изучать Вашу ситуацию и документы.
Шановний, ivovkaa!
Порушене Вами питання регулюється ЗУ «Про звернення громадян», а саме ст.20 Термін розгляду звернень громадян (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80):
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Це означає, що Ваша заява, подана 05.01.16 може бути розглянута на протязі 45 діб, або раніше, у випадку, якщо строк обгрунтовано зазначений у Вашій заяві (ст.20 а.2)
Порушене Вами питання регулюється ЗУ «Про звернення громадян», а саме ст.20 Термін розгляду звернень громадян (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80):
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Це означає, що Ваша заява, подана 05.01.16 може бути розглянута на протязі 45 діб, або раніше, у випадку, якщо строк обгрунтовано зазначений у Вашій заяві (ст.20 а.2)
- +
- +10
- Сергей Андрущак
- 28 січня 2016, 19:46
- #
+
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Помогите!!!
Срывается сделка!!!
Когда банк выдавал кредит, то ввели в залог автомобиль за пол часа, а тут уже месяц прошел.
Как так?
Ваше обращение находится в работе в ответственном подразделении Банка. Для получения более детальной информации рекомендуем обратиться в Контакт-Центр Банка по номеру 044 428 95 95 (в будни с 09:00 до 18:00).