Мінфін - Курси валют України

Встановити

Вывод авто из залога

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
ivovkaa 28 січня 2016, 10:18
Добрый день! Оплатил весь кредит по авто 4 января и написал заявление 5 января. Номер обращения 3217268. Хочу продать автомобиль, покупатель уже есть, только я не могу провести сделку, т.к. банк не вывел до сих автомобиль из залога.
Помогите!!!
Срывается сделка!!!
Когда банк выдавал кредит, то ввели в залог автомобиль за пол часа, а тут уже месяц прошел.
Как так?
Дельта Банк
Відповідь банку
28 січня 2016, 10:26
ivovkaa, добрый день,
Ваше обращение находится в работе в ответственном подразделении Банка. Для получения более детальной информации рекомендуем обратиться в Контакт-Центр Банка по номеру 044 428 95 95 (в будни с 09:00 до 18:00).

Коментарі - 6

+
0
ivovkaa
ivovkaa
28 січня 2016, 10:34
#
По телефону говорят тоже самое. Ждите. А сколько ждать непонятно!!!
Возможно существует тариф за срочность?
+
0
ASTORED
ASTORED
28 січня 2016, 10:48
#
К сожалению, Ваша сделка может прогореть. Данное заведение любит быстро взимать долги, угрожать разными фантазиями. А вот давать справку о закрытии счетов, про оплату кредита, про вывод авто — это они не спешат. При всем уважении вынужден Вам сообщить, что эту справку Вы можете ждать еще долго. Принимайте кардинальные меры. Проконсультируйтесь с Сергеем Андрущаком, он грамотный специалист и подскажет что делать: minfin.com.ua/users/MercatoR/
+
+8
sokolok
sokolok
28 січня 2016, 19:53
#
Уважаемый, ivovkaa!
Чтобы постараться ускорить решение данного вопроса, рекомендую обратиться за консультацией к Сергею Андрущаку (http://minfin.com.ua/users/MercatoR/), который компетентно и оперативно сможет предоставить Вам необходимую помощь и поддержку.
+
0
Сергей Андрущак
Сергей Андрущак
28 січня 2016, 14:07
#
Боюсь, придется даже обращаться в суд. И кроме всего прочего потребовать материальную и моральную компенсацию.
В целом, нужно изучать Вашу ситуацию и документы.
+
+8
sokolok
sokolok
28 січня 2016, 19:44
#
Шановний, ivovkaa!

Порушене Вами питання регулюється ЗУ «Про звернення громадян», а саме ст.20 Термін розгляду звернень громадян (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80):

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Це означає, що Ваша заява, подана 05.01.16 може бути розглянута на протязі 45 діб, або раніше, у випадку, якщо строк обгрунтовано зазначений у Вашій заяві (ст.20 а.2)
+
+10
Сергей Андрущак
Сергей Андрущак
28 січня 2016, 19:46
#
+
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися