Безсоромні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Скажіть, будь ласка? У вас там люди працюють чи дегенерати? Навіщо, через 600 гривень прострочки, телефонувати батькам і називати повну суму заборгованості? Чому не телефонувати позичальнику, тобто мені, напряму. Я завжди відповідала і відповідаю на ваші дзвінки. І не треба брехати що я не беру трубку. Якщо у вас проблеми з зв'язком, то в чому я винна? І де ж ваша повістка? Декілька тижнів назад ваш працівник повідомив мені, що мені вислана повістка. Все не можу її дочекатись. Ваші працівники — брехуни. Я читала, що банк не має права розголошувати повну суму заборгованості іншим особам. Можливо на вас теж в суд подати? Я чудово знаю свій борг і свій прострочений платіж. Я не уникаю відповідальності. Навіщо телефонувати батькам? Слідкуйте за своїми працівниками, а то таке враження, що вони перед початком робочого дня щось курять чи нюхають. Зовсім не адекватні.
Відповідь банку
7 серпня 2015, 9:27
olyadeltadebt, відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар