Звернення
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Прихожу 03.07.2015 р. за довідкою (пройшов майже місяць) у відділення сидить тільки одна дівчина і охоронець. Звернувся до неї за довідкою і вона після пошуків заявила. що довідка готова, а печатки не має і треба прийти на насупному тижні. На моє зауваження. що таку довідку в інших банках я отримував максимум за декілька днів і безплатно вона сказала. що нічого було звертатися до нашого банку. Коли я спитав де знайти начальника вона відповіла, що не має начальника і я взагалі можу не приходити за довідкою бо вона її не віддасть. Я обслуговувався в цьому банку як пенсіонер. а працівники цього відділення ніколи не виділялися ввічливістю, а тепер коли тимчасова андміністрація можна взагалі наплювати на своїх бувших клієнтів на яких вони заробляли.
— за телефонами: 0 800-500-600, 044-428-95-95;
— через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.