Мінфін - Курси валют України

Встановити

Немає в реєстрі, кошти заблоковані, повідомлень, пояснень немає.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Solin 11 червня 2015, 19:34
11 червня я звернувся до банка агента «Приват банк» з з вимогою ваплати мені грошових коштів. Приват Банк видмовив мені, с усними поясненями, що мене (мого призвища) немаэ у списках (реєстрах) для виплати відшкодувань.
С цього питання я звернувся до відділення №11 банку ПАТ «Дельта Банк» (м. Одеса, вулиця Жуковського, 42) де мені пояснили що мої кошти заблоковані. Надати мені будь які повідомлення, пояснення, с факту блокування моїх коштів працівники баку відмовились.
Ч.4 ст. 26 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» визначено виключний перелік випадків, коли Фонд гарантування вкладів фізичних осіб Фонд не відшкодовує кошти, однак жоден з таких випадків на мене не розповсюджується.
Прошу роз’яснити, з якої правої підстави мене не було включено до Переліку осіб, які мають право на відшкодування за рахунок коштів Фонду гарантування вкладів фізичних осіб і чому мене не повідомили про блокування моїх коштів?
Своїми діями ФГВФО завдає мені значну матеріальну та моральну шкоду. З 11.06.15 я міг би отримувати дохід від розміщення своїх коштів на депозітних рахунках в інших банківських установах.
Прошу порадити куди можна подати скаргу на дії Фонду
Дельта Банк
Відповідь банку
12 червня 2015, 9:37
Solin, рекомендуємо Вам звернутися у відділення АТ «Дельта Банк» і написати заяву на ім'я уповноваженої особи ФГВФО на здійснення тимчасової адміністрації АТ «Дельта Банк» Кадирова В.В., на яку Вам буде надана письмова офіційна відповідь.

Коментарі - 13

+
0
Андрей Грач
Андрей Грач
11 червня 2015, 20:41
#
Почитайте форум и пишите начиная от прокуратуры и заканчивая европ судом
+
0
vvvvvvv111
vvvvvvv111
11 червня 2015, 21:06
#
Аналогичная ситуация. Ждем понедельника, так как вчера в отделении дать никаких ответов не смогли. Просто заблокирована сумма и все. Говорят писать заявление на Кадырова. А дальше начнем писать во все инстанции.
+
0
Solin
Solin
11 червня 2015, 21:52
#
Начнете писать, скиньте пожалуйста копии обращений. Подправлю и продублирую все…
+
0
vvvvvvv111
vvvvvvv111
11 червня 2015, 22:22
#
Походу имеет смысл не только писать, но и под фонд с плакатами идти.
Аналогичная просьба ко всем — у кого есть какие варианты заявлений — давайте друг другу присылать. Так удобнее и проще.
+
0
Наталья Фролова
Наталья Фролова
11 червня 2015, 23:28
#
Аналогичная ситуация, скиньте копии обращений, пожалуйста. Не возвращают даже деньги на пенсионной карте — все заблокировано.
+
0
Klient1001
Klient1001
11 червня 2015, 23:33
#
Я сегодня был в банке. Таких очень много. Целая пачка заявлений лежала. Сказали, что кто делал переброски со счета на счёт все заблокированы. Даже с маленькими суммами. Давайте делиться инфой и бумагами. И действовать сообща.
+
0
Klient1001
Klient1001
11 червня 2015, 23:36
#
В свое время такое было в ситикомерце. Но они коллективно эту ситуацию переломили. Выплатили всем.
+
0
vvvvvvv111
vvvvvvv111
12 червня 2015, 7:54
#
Я о том же. Там даже временного администратора под их давлением уволили. Если не будет никаких разъяснений фонда и восстановления справедливости по выплатам- пора собираться!
+
0
71765589
71765589
12 червня 2015, 9:50
#
У мене та ще 15ти знайомих теж заблаковані кошти!!! У Дельта пропонують писати заяву та вимагають 50 грн за прийом заяви! Точно треба збиратись.
+
0
vvvvvvv111
vvvvvvv111
12 червня 2015, 12:20
#
У нас заявления приняли бесплатно.
+
0
xene4ka
xene4ka
13 червня 2015, 23:43
#
Подскажите, какое заявление надо писать, чтобы узнать причину блокировки счета? есть ли какая то форма письма?
+
0
vvvvvvv111
vvvvvvv111
15 червня 2015, 9:14
#
Идите в отделение. Там все дадут
+
0
OksanaKiev
OksanaKiev
12 червня 2015, 19:51
#
Мне тоже не возвращают.
Кто в курсе, с чего начинать?
Я так понимаю, что не с ФГВ.
У них есть 30 дней на ответ. Это затягивание просто времени.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Дельта Банк 💰 / Відгуки про Дельта Банку 📝 / Немає в реєстрі, кошти заблоковані, повідомлень, пояснень немає.