Немає в реєстрі, кошти заблоковані, повідомлень, пояснень немає.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
С цього питання я звернувся до відділення №11 банку ПАТ «Дельта Банк» (м. Одеса, вулиця Жуковського, 42) де мені пояснили що мої кошти заблоковані. Надати мені будь які повідомлення, пояснення, с факту блокування моїх коштів працівники баку відмовились.
Ч.4 ст. 26 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» визначено виключний перелік випадків, коли Фонд гарантування вкладів фізичних осіб Фонд не відшкодовує кошти, однак жоден з таких випадків на мене не розповсюджується.
Прошу роз’яснити, з якої правої підстави мене не було включено до Переліку осіб, які мають право на відшкодування за рахунок коштів Фонду гарантування вкладів фізичних осіб і чому мене не повідомили про блокування моїх коштів?
Своїми діями ФГВФО завдає мені значну матеріальну та моральну шкоду. З 11.06.15 я міг би отримувати дохід від розміщення своїх коштів на депозітних рахунках в інших банківських установах.
Прошу порадити куди можна подати скаргу на дії Фонду