Мінфін - Курси валют України

Встановити

УДППЗ «Укрпошта» та ПАТ «Дельта Банк»

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
LeMak 6 травня 2015, 23:26
Згідно графіку платежів, я 03.04.2015 вже через касу у відділенні банку зробив відповідний платіж у сумі, регламентованій умовами договору. Стосовно санкцій, працівники порадили мені написати заяву на керівництво банку, до якої я приклав копію фіскального чеку про платіж від 06.03.2015.
06.05.2015 я отримав дзвінок від так званої служби безпеки банку, працівники якої доволі у грубій формі звернули мою увагу на те, що я є злісним неплатником і що мене внесуть до «чорного списку» НБУ. Того ж таки дня я звернувся до найближчого відділення банку і виявилось, що на мене наклали ще 250 грн. штрафних санкцій, тобто у загальній сумі – 500 грн. Мені відмовили у будь яких роз’ясненнях, посилаючись на те, що скоро мав скінчитися робочий день (я прийшов до відділення банку близько 17.30). Мене змусили сплатити 720 грн. (це 500 грн. штрафних санкцій та 2 обов’язкові платежі по 110 грн. кожний).
Мені роздрукували листа від 05.05.2015 за №05-2935521/1, у якому банк повідомив, що не отримував платіж здійсненний через УДППЗ «Укрпошта» 06.03.2015 і що мені відмовлено у списанні штрафних санкцій.
Назріває питання – за що на мене двічі наклали штрафні санкції, якщо я жодного разу не порушував умов кредитного договору? І чому раніше жодних проблем з УДППЗ «Укрпошта» у банку не було (це ж все-таки державна установа)? Прошу надати роз’яснення.
Додаткова інформація надана електронною поштою на адресу info@deltabank.com.ua та consultant@deltabank.com.ua.
Дельта Банк
Відповідь банку
6 травня 2015, 23:40
LeMak, насамперед хочемо відзначити, що дзвінки з боку відповідальних співробітників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком. Звертаємо Вашу увагу, що відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України.
Стосовно описаної Вами ситуації повідомляємо, що Ваша заява № 2935521 розглянута Банком. Якщо Вас не влаштувала офіційна відповідь Банку, у Вас є можливість звернутись до Банку з новою заявою. Банк розгляне Ваше звернення в індивідуальному порядку та надасть відповідь.

Коментарі - 15

+
0
LeMak
LeMak
6 травня 2015, 23:41
#
Який порядок звернення?
+
0
LeMak
LeMak
6 травня 2015, 23:43
#
Грунтовної відповіді про відносини УДППЗ «Укрпошта» та ПАТ «Дельта Банк» я так і не отримав…
+
0
LeMak
LeMak
6 травня 2015, 23:45
#
То вживати в діловому мовленні агресивні та неприємні мотиви без можливості отримати роз'чснення вважається «відповідальністю»?
+
0
LeMak
LeMak
6 травня 2015, 23:46
#
Справа а тому, що ситуація з УДППЗ «Укрпошта» має масовий характер і наразі Вашим банком не надане жодне дієве рішення…
+
0
LeMak
LeMak
6 травня 2015, 23:49
#
До того у Ваших «відповідальних» співробітників відсутня здатність до аналізування, адже я жодного разу не порушив умов кредитного договору.
+
0
LeMak
LeMak
6 травня 2015, 23:49
#
Актуалізація реквізитів банку це чия справа? Клієнтів чи банку???
+
0
LeMak
LeMak
6 травня 2015, 23:53
#
forbes.ua/news/1392421-delta-bank-zablokiroval-sredstva-ukrpochty — як Ви поясните цю інформацію? Чому клієнти мають розраховуватить власними коштами через «сварки» фінустанов?
+
0
LeMak
LeMak
6 травня 2015, 23:55
#
ukrposhta.ua/vidkritij-list-zvernennya-do-direktora-rozporyadnika-fondu-garantuvannya-vkladiv-fizichnix-osib-vorushilina-k-m — також ця інформація!!! До чого тут ми — клієнти і чому ми маємо страждати від Ваших штрафних санкцій?
+
0
DorotiD
DorotiD
27 жовтня 2015, 17:23
#
Прошу прощения, но я в такой же ситуации, у вас чем то все это закончилось и что вы предпринимали, можете написать на почту
+
0
ledivalya
ledivalya
10 грудня 2015, 10:03
#
У меня ничем не кончилось, 2 раза писала в укртелеком, на что извените это не наша вина. Куда дальше писать не знаю.
+
0
Sergey62
Sergey62
7 травня 2015, 9:09
#
Ознакомьтесь для равновесия и с официальной позицией фонда:
www.fg.gov.ua/news/ofitsiyna-pozitsiya-fondu-garantuvannya-vkladiv-fizichnih-osib-schodo-vidkritogo-lista-udppz-ukrposhta-1217.html
+
0
magistralchimik
magistralchimik
7 травня 2015, 9:46
#
А так понимаю, что Почта теперь пытается забрать долги банка с тех денег, которые приносят люди на оплату кредитов.
+
0
Sergey62
Sergey62
7 травня 2015, 10:37
#
Похоже да. Не хочет вместе со всеми кредиторами ждать четвертой очереди.
А чем другие компании, ФОПы и т.д в которых зависли деньги на щетах хуже Почты.
+
0
YourNigtmare
YourNigtmare
7 травня 2015, 13:12
#
Уважаемая администрация или временная администрация дельта банка (специально мелкими буквами), мне собственно пофигу, не надо перелаживать банковские проблемы на плечи клиентов. Пожалуйста давайте исчерпывающие ответы конкретно по той или иной проблеме. Компьютерные шаблоны нахер никому не нужны!!!
+
0
Serg113
Serg113
7 травня 2015, 16:11
#
Коллекторы это полулегальные отморозки которые не хотят законно связываться с кредиторами. Если нахрапом у них не выходит то они отстают но не сразу т.к. судиться у них нет желания. Их очередь быстро рассосется, тем более если нас будет много.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися