Повернення коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Після даної ситуації я звернулася на лінію: info@deltabank.com.ua,
consultant@deltabank.com.ua
19/01/15 АТ 'Дельта Банк' відповіли «Ми вдячні Вам за Ваш лист.
У відповідь на Ваше звернення зазначаємо, що Ваше звернення було зафіксовано, за результатами якого Вам буде направлено смс повідомлення про зарахування коштів на Ваш рахунок.
Нагадуємо, що у разі виникнення додаткових питань стосовно обслуговування в АТ «Дельта Банк», Ви завжди маєте можливість звертатися за консультацією до Контакт — центру Банку за номерами телефонів: 0 44 428 95 95 або 0 800 500 600 (тарифікація дзвінків згідно тарифів Вашого оператора зв’язку), а також за допомогою запиту в СДБО «myDELTА».» Надійша смс «Vashe zvernennya zareestrovano za # 2773049», але кошти так і не надійшли.
Питання:
У зв«язку з введенням ТА, як скоро повернуться кошти і куди? і чи повернуться взагалі?