Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дайте конкретну відповідь.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Gulyaev 25 березня 2015, 23:52
Добрий день.
Я Гуляєва Галина Романівна, надсилала Вам листи з приводу отримання та зняття коштів з поточного рахунку.
Прошу дати пояснення чому я не можу зняти гроші в інших банківських установах? Чому не працює система my delta? Як я маю контролювати стан свого рахунку.
У листах Ви вказуєте, що гроші можна зняти без проблем у любому банку. Як їх можна зняти якщо картка заблокована банком? Ми вже неодноразово пробували зняти гроші в інших банках; поповнювати мобільний; розраховуватись за товар — все це даремно, бо Ви заблокували картку. Чи можу я отримати дитячі гроші під час проведення тимчасової адміністрації адже проблемний банк мав би видавати дитячі гроші які знаходяться на поточному рахунку?
На момент проведення онлайн платежів було зроблено 4 операції. 1-на на суму 490 грн. та 3-ри операції по 500грн. На підставі заяви на повернення коштів на ощадний рахунок було повернено 1497 грн. Де ще 500грн.?
Прошу надати конкретну відповідь та пояснення у письмовій та електронній формі на мої питання.
Увага!
Відмазки або форс-мажорні обставини у вигляді: ( В зв`язку із проведенням тимчасової адміністрації звертайтесь у ФГВФО. В зв`язку з технічними роботами на серверах Дельта Банку система платежів my delta тимчасово не працює аба не доступна.) та ін.- писати не потрібно. Дякую

Ми вже неодноразово писали на info@deltabank.com.ua, consultant@deltabank.com.ua, press@deltabank.com.ua по сьогоднішній день жодної відповіді — всім до лампочки?
Дельта Банк
Відповідь банку
26 березня 2015, 0:16
Gulyaev,
в Дельта Банк з 03.03.2015 р введена тимчасова адміністрація. Дане рішення було ухвалене Національним банком України 02.03.2015 р, згідно Постанови № 150.
Тимчасова адміністрація взяла на себе управління всіма процесами в Банку протягом часу, встановленого законодавством. У зв'язку з введенням тимчасової адміністрації не працює СДБО «myDELTA». Відновлення працездатності Системи найближчим часом не планується. Уточнювати актуальні залишки по рахунках у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-Центр або ж у будь-яке відділення Банку.
Інформацію щодо виплат рекомендуємо уточнювати безпосередньо в ФГВ.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися