ВА банка вы о чем?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Ответ банка на вопрос касающийся отдаленности отделения: вы можете так же оплатить кредит в кассе другого банка… «Уважаемый» дельта в кассе какого банка вы посоветуете заплатить в Донецке? Вы вкурсе, что здесь не работают банки? Вы в курсе, что киев объявил экономическую блокаду? Вы в курсе, что у нас пропускная система и не возможно просто поехать в другую область и заплатить? Вы в курсе, что у людей нет денег? Я работник государственного учереждения (больница), и с августа месяца мне не выплачивали зп не копейки!!! Так вот! Я разрешаю вам сходить в кабинет министров и забрать мою зп с августа месяца! там как раз хватит, что бы погасить кредит!
Відповідь банку
24 березня 2015, 10:28
keksik411, обращаем Ваше внимание, что условия заключенного между Вами и Банком кредитного договора остаются без изменений и являются обязательными к выполнению.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 35
- +
- +14
- Андрей Грач
- 24 березня 2015, 10:00
- #
Больницы финансируются органами местной власти, А не центральной. так что просите мера Донецка, пусть вам платит зарплату. вы ж на них работаете. с вами будут обращаться как с тряпкой, пока вы будете там так сидеть. просто не выходитет на работу пока не будет оплаты труда. я не могу понять смысл от того что вы ходите на работу?
Какая разница, где человек проживает, сам факт того, что Дельта банку… на клиентов, это удручает, действительно как платить если нет возможности
Ви не пробували довіреність писати ,і відправити чек для оплати поштою знайомим, які проживають не «ДНР» або «ЛНР», на скільки я знаю пошта у вас працює.
і 100% підтримую z777z, що хотіли то маєте.Ті які були проти уже давно роз"їхались по всій Україні.
і 100% підтримую z777z, що хотіли то маєте.Ті які були проти уже давно роз"їхались по всій Україні.
Вот зачем Вы пишете подобные вещи? Как будто так просто все бросить и уехать в никуда. У каждого человека свои обстоятельства, не нам с Вами судить…
Keksik411, подождите окончания ВА. Обычно неплательщикам предлагают хорошую реструктуризацию долга, учитывая ваше место проживания.
Z777z, они бы себя спокойно прокормили, если бы у них не уничтожили львиную долю промышленности. И обстрелы постоянные, и люди гибнут. Вы еще их осуждаете. Бог вам судья.
Знаєте людей які проживають на території так званої «ДНР» я точно не суджу. Проте ми ж з вами не вині що у них винищили промисловість, ми з вами не голосували за республіку. Нащо зараз плакатись що проблеми, ми так це розуміємо, в кожного свої пробл.Нехай шукаю виходи із цієї ситуації, принаймі для своєї сім"ї я б зробила все від мене залежне, можна знайти людину із Дніпропетровська, відправити їй копію чека, так само і кошти .І людина проплатить.
А вам зовсім не шкода хлопців які із за дурості мешканців Донбасса помирають за їхню волю.Чомусь коли починалось мітинги за республіку в Харкові чи в Херсоні ,іх швидко розігнали, тому що хотіли бути Україною (так в Україні важко жити, з такою владою як у нас, але все ж не було таких проблем ,і великих втрат як зараз).
А згадайте як гарно вони в Донецьку вели наших солдат через «дорогу пошани» які слова вони кричали, кидались всяким га… м. Якщо чесно мені жаль тільки діток які там змушені були остатись.Нехай Бог їх береже.
А вам зовсім не шкода хлопців які із за дурості мешканців Донбасса помирають за їхню волю.Чомусь коли починалось мітинги за республіку в Харкові чи в Херсоні ,іх швидко розігнали, тому що хотіли бути Україною (так в Україні важко жити, з такою владою як у нас, але все ж не було таких проблем ,і великих втрат як зараз).
А згадайте як гарно вони в Донецьку вели наших солдат через «дорогу пошани» які слова вони кричали, кидались всяким га… м. Якщо чесно мені жаль тільки діток які там змушені були остатись.Нехай Бог їх береже.
- +
- 0
- Eugene123456
- 24 березня 2015, 16:10
- #
Оплачивать кредит Дельты в Донецке????!!!
Вы серьезно? Разве сейчас после всего есть идиоты, хоть в Киеве, которые еще что-то ему несут, за Донецк я вообще молчу? Забудьте как плохой сон.
Вы серьезно? Разве сейчас после всего есть идиоты, хоть в Киеве, которые еще что-то ему несут, за Донецк я вообще молчу? Забудьте как плохой сон.
Ідіоти ті які не платять, а потім через певний час отримають повістку в суд, а кругленьку суму до виплати,. Банк ніколи свого вам не віддасть, навіть не надійтесь.
- +
- 0
- Eugene123456
- 25 березня 2015, 11:50
- #
Для Вас проблема повестка? Допустим решение суда будет — вернуть деньги банку, а дальше что? Какой механизм возврата? Или вы не читали про обращение клиентов банка в суд по возврату депозитов, когда суд присуждал — вернуть депозит, а касса говорила — денег нет. Станьте теперь на место их кассы — денег нет.
- +
- 0
- Eugene123456
- 25 березня 2015, 11:51
- #
Пусть теперь банк за Вами побегает, мы же за ним бегали.
А розумію вас.Але проблема в тому що якщо банк буде бігати за нами (позичальниками ) ми від того не виграємо, а ще більше вгрузнемо в це болото. Якщо банк подасть в суд, на позичальника нав«яжуть ще судові витрати, послуги адвоката ,і +величезні штрафи і всякі можливі і неможливі пенні.
Після того як у банка буде рішення суду, до вас прийде лист-вимога, у якому буде вказана сума до виплати і дата до якої ви маєте повернути всі кошти які присудив суд.Якщо ви не повертаєте, передають в виконавчу службу а це ще +10,-15% (відсотки за послуги ВС),і тоді уже піде ваше майно або стягнення з зарплати, залежить від суми боргу.То кому ми зробимо краще.
Після того як у банка буде рішення суду, до вас прийде лист-вимога, у якому буде вказана сума до виплати і дата до якої ви маєте повернути всі кошти які присудив суд.Якщо ви не повертаєте, передають в виконавчу службу а це ще +10,-15% (відсотки за послуги ВС),і тоді уже піде ваше майно або стягнення з зарплати, залежить від суми боргу.То кому ми зробимо краще.
Денег не получит НИКТО-это ясно как белый день! Нас всех «ОБЪЕГОРИЛИ» на гос.УРОВНЕ!!! Очнитесь, везде сейчас царит ХАОС и пирует ДЬЯВОЛЬЩИНА!!!… простите за аллегорию, но, кажется, я «прозрела»… и «прозрение»очччень горькое!!!
Прошу прощения за Донбасс… за оскорбления в ваш адрес от некоторых… у меня сестра там живет с ребенком… рассказывает про жуткие бомбежки, фосфорные бомбы, отсутствие пенсий и др.Мы не знаем ПРАВДЫ про вас!!! Вот в чем БЕДА!!! ПРОСТИТЕ НАС за геноцид!!! это мой «крик души» за нас-безумцев!!!
У мене до вас тільки одне питання, чому вона до сіх пір там з маленькою дитиною живе? Чому ви така чи такий благородний не забрали сестру до себе, чому ви даєте їй в такому страху жити.
Хто попросити пробачення в матері, за мертвого сина, який загинув там, захищаючи їхню свободу, яку вони спокійно проміняли під крики Ми за «ДНР», хто попросить пробачення в маленького хлопчика, за те що, татко не зможе пограти в футбол. Вони накликали біду на Україну, потрібно було мешканцям Донецька не бігти на референдум, а поганою мітлою гнати нечисть із Української сім"ї.
Ще раз повторюсь, в цій ситуації жали тільки маленьких діток, які в нічому не вині, а мучаться за помилок батьків.
Хто попросити пробачення в матері, за мертвого сина, який загинув там, захищаючи їхню свободу, яку вони спокійно проміняли під крики Ми за «ДНР», хто попросить пробачення в маленького хлопчика, за те що, татко не зможе пограти в футбол. Вони накликали біду на Україну, потрібно було мешканцям Донецька не бігти на референдум, а поганою мітлою гнати нечисть із Української сім"ї.
Ще раз повторюсь, в цій ситуації жали тільки маленьких діток, які в нічому не вині, а мучаться за помилок батьків.
Вы такая интересная, Галя Ш… Что ни коммент — то перл. Вы просто не знаете, что нечисть тоже пытались гнать, но против автоматов сильно не попрёшь. А на выборах 25 мая около избирательных участков стояли животные с автоматами и никого не пускали, участки закрывали. Людям вообще не давали права голоса. И там далеко не все за ДНР и ЛНР. Выехать оттуда было практически невозможно даже летом. Шманали автобусы и пассажиров на каждом блок-посту, которых были под десяток на участке дороги в 30 км. Досмотр даже на предмет наличия синяков и натёртостей на плечах (якобы от автоматов). А стоимость выезда увеличивалась в разы до нескольких сотен грн/чел. У многих семей просто нет денег. А по ночам, когда свистели снаряды над домами, люди молили Бога только об одном: «Только бы сразу насмерть, чтоб не мучиться». На референдум бежали только тараканы за деньги и пенсионеры, которые за истину воспринимают все сплетни на лавочках. А трезвомыслящим людям угрожали увольнениями и прочими гадостями.
Може і пробували вигнати, коли побачили що наробили, нечисть коріння запустила, але ж це все було після того як під крики, під лозунги, ту нечисть своїми руками і запросили. У будинку, де я живу, живе сім«я з Луганська, вони переїхали, як почались заворушення, не було їм важко це зробити, вони забрали все необхідне, по їх словах(документи, фотографії, одяг ) і переїхали.Так як вони говорять ,їм було зрозуміло чим це все закінчиться, вони думали, що росія забере їх так як Крим, а вони хотіли остатись Українцями.Там більшість осталось тих (я не спорю, не всі)
хто думав, що скоро стане громадянином росії, та не так сталось я гадалось.А тепер ,»Ми бідні, у нас війна ", так вона і у нас також, наших хлопців забирають воювати за їхню свободу, вертаються покаліченими, хто їм здоров«я поверне.
хто думав, що скоро стане громадянином росії, та не так сталось я гадалось.А тепер ,»Ми бідні, у нас війна ", так вона і у нас також, наших хлопців забирають воювати за їхню свободу, вертаються покаліченими, хто їм здоров«я поверне.
- +
- +7
- naklitskyy
- 25 березня 2015, 9:57
- #
Нетреба було махати триколорами, палити, топтати український прапор, кричати росія, путін введи войска.Собі зробили біду і всій Україні.Завдяки вам і брехливій росії руйнується банківська система, руйнується економіка.Що хотіли те маєте.Чим ви думали прирікаючи своїх дітей на таке життя? А тепер плачете.Плати вам зарплати, виплачуй пенсії(вам гарантували ваші вожаки-атамани)а ви будете вбивати наших патріотів які воюють за вашу ж свободу.Вам хтось затикав рот розмовляти на рідній мові? Чи на заході держави це забороняють.Приїжжайте до Львова і вас з повагою приймуть, як приняли тисячі переселенців.Добре подумайте який шлях вибрати.
Не переживайте шлите лесом звонящіх, не слушайте советчіков, толку от того что понаписалі вам нет. Сошлитесь на форс мажор и войну. А банковской говорілке пофіг на вас, сможите платить потом, оплатите. Успокойтесь все будет хорошо.
- +
- 0
- Eugene123456
- 25 березня 2015, 11:54
- #
Когда позвонит говорящая голова из банка, скажите что деньги есть и вы готовы их отдать, пусть подъезжают к донецкому аэропорту, им там выдадут.
- +
- 0
- Eugene123456
- 25 березня 2015, 12:27
- #
sovet.kidstaff.com.ua/question-318163-0-1
Автор я вам рекомендую знайти все таки спосіб проплатити свій кредит, тому що буде тільки гірше.Банків не хвилює чи ви маєте гроші, чи у вас війна, чи у вас хтось вмер, чи ви смертельно хворі.Від них можна почути одне, ви підписували кредитний договір, от і виконуйте його (хоча всі хто брав кредити, мають право на призупинення, так звані кредитні канікули, якщо на території країни відбуваються масові заворушення, воєнні дії, незважаючи в якій частині країни ви живете )але це все на папері, а в реальності потрібно платити, якщо не бажаєте для себе гіршого.
Не трогайте человека! Они и так там в Донецке еле выживают, а вы тут разошлись… Автор, в связи с форс-мажорными обстоятельствами никому ничего не платите. Шкуродёры проклятые…
Смените сим-карту и забудьте как страшный сон дельта банк. Тут ещё некоторые добренькие советуют-мол платите даже в зоне АТО. Война всё спишет…
Вище уже писала
А розумію вас.Але проблема в тому що якщо банк буде бігати за нами (позичальниками ) ми від того не виграємо, а ще більше вгрузнемо в це болото. Якщо банк подасть в суд, на позичальника нав«яжуть ще судові витрати, послуги адвоката ,і +величезні штрафи і всякі можливі і неможливі пенні.
Після того як у банка буде рішення суду, до вас прийде лист-вимога, у якому буде вказана сума до виплати і дата до якої ви маєте повернути всі кошти які присудив суд.Якщо ви не повертаєте, передають в виконавчу службу а це ще +10,-15% (відсотки за послуги ВС),і тоді уже піде ваше майно або стягнення з зарплати, залежить від суми боргу.То кому ми зробимо краще.
А розумію вас.Але проблема в тому що якщо банк буде бігати за нами (позичальниками ) ми від того не виграємо, а ще більше вгрузнемо в це болото. Якщо банк подасть в суд, на позичальника нав«яжуть ще судові витрати, послуги адвоката ,і +величезні штрафи і всякі можливі і неможливі пенні.
Після того як у банка буде рішення суду, до вас прийде лист-вимога, у якому буде вказана сума до виплати і дата до якої ви маєте повернути всі кошти які присудив суд.Якщо ви не повертаєте, передають в виконавчу службу а це ще +10,-15% (відсотки за послуги ВС),і тоді уже піде ваше майно або стягнення з зарплати, залежить від суми боргу.То кому ми зробимо краще.
Тут Галя пишет, мол платите, якщо не бажаете гиршого. Запомните, Галя, для автора, гирше, чем есть уже не будет.
Бог дасть і війна закінчиться, а банки ніколи не відстане, забере останню сорочку ,і ще вині залишитесь.
Зичу автору, коли закінчиться війна (надіюсь це в найближчому часі станеться ) святкувати перемогу. А не чухати собі голову, як виплатити банку скажену суму (яку банк нарахує ,+«маленькі %» ) щоб не втратити квартири, чи будинок.
Зичу автору, коли закінчиться війна (надіюсь це в найближчому часі станеться ) святкувати перемогу. А не чухати собі голову, як виплатити банку скажену суму (яку банк нарахує ,+«маленькі %» ) щоб не втратити квартири, чи будинок.
- +
- 0
- Shakhtar87
- 26 березня 2015, 17:30
- #
Keksik411, Я вам советую не суетиться. У меня ипотека в укрсибе, я не плачу с августа. на вопрос телефонного «террориста» из укрсиба отвечаю так «я готов платить, открывайте отделения». ни штрафа ни пеню банк не имеет права начислять. мне даже предлагали акцию — заплатить 45% от остатка и закрыть договор. уверен вам тоже такое предложат.
К таким клиентам нужно применять неотвратимую, уголовную ответственность! Чем вы от воров отличаетесь? Те просто крадут, а вы деньги взяли и не платите! Получается тоже вор!
Не вопрос, организовывайте возможность оплаты на данных территориях. А так болтовня. Не платите.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися