З Гарячої лінії Дельта - ніякого толку!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Нещодавно виник інцидент в Ідея Банку (при перевипуску замість моєї картки, на якій була гарна сума грошей, мені видали чужу пусту...) Все закінчилося добре в той же день, але на гарячу лінію банку я все ж написала, бо працівники вкрай некомпетентні. Через день мені вже дзвонив начальник відділення особисто і вибачався, а потім дзвонили з центрального офісу, чи не маю я більше претензій. Оце я розумію, керівництво провело роботу і я бачу результат. А в Дельті тільки відписки: то уточнюйте безпосередньо у відділенні (а там клієнтами футболять), то пишуть, що працівники діють по інструкції. Гарні ж у вас інструкції — вимагати 100 грн. за перевипуск картки!
Відповідь банку
19 лютого 2015, 15:49
LyudmilaI, як повідомлялося раніше, перевипуск карток, емітованих Дельта Банком не тарифікується.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар