Повне ігнорування і хамство у відділенні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Львів, вул.В.Великого, касир, економісти, зас. нач. відділення відносяться до клієнтів як до сміття. На звернення та запитання не реагують, або хамлять. Наприклад, 16.02.15р. довели людей до істерічного стану, люди почали обурюватися, шуміти. А ці (щоб їх назвати, немає цензурного вислову) ще й викликали міліцію. І з усмішками спостерігали, як проходило сперечання між людьми та міліціантами.
Відповідь банку
18 лютого 2015, 14:22
nauka, співробітники Банку діють в межах встановлених інструкцій.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 5
Исходя из «ответа банка» хамить обязывает инструкция. Требую инструкцию в студию!
- +
- +1
- ljubovkron
- 20 лютого 2015, 12:48
- #
Була в тому відділенні. Навіть морду не повертають. Сидять, між собою щось «вирішують». Чула, клієнтові стало зле, впав, зламав якусь їхню рекламу, а вони замість лікарів викликали службу охорони.
Ось, до речі, до чого доводять в тому відділенні: fakty.ua/194223-poluchaya-v-banke-100-griven-v-den-ya-smogu-vernut-svoj-depozit-lish-cherez-neskolko-desyatiletij
- +
- +1
- ljubovkron
- 28 лютого 2015, 12:14
- #
Напевно, лише коли спалять цю гнилу диру, тоді зачухають потилицю «в межах встановлених інструкцій». Та поперетягують своїх коханок в інше місце.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися