25.12.2014 в майдельта зробив переказ на карту Привата - грошей немає
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Очень Вас понимаю. У самой тоже самое, только я десять платежей отправила. Буду жаловаться в НБУ и прокуратуру, а дальше в суд.
- +
- 0
- vovakudrya1981
- 13 лютого 2015, 14:50
- #
Дякую банку за швидку чергову однакову відповідь. Я на вказані вами адреси вже тричі відправляв звернення і жодного реагування не було!
- +
- 0
- Сергей Рыжков
- 13 лютого 2015, 18:10
- #
Я «развлекаюсь» общением с банком с 19.01. Безрезультатно.
Причем я оплачивал наличкой счет из магазина через кассу банка.
Причем я оплачивал наличкой счет из магазина через кассу банка.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Досить писати тут щоб звернулись до відділення чи на гарячі лінії, імейли та іншу нісенітницю. Поверніть кошти без всяких посилань кудись. Доки можна знущатись над людьми. Як гроші забрати так швидко, а як повернути то треба місяцями проги оббивати!
для вирішення даного питання просимо направити Ваші контактні дані на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.