Вінниця, Пирогова,23- НАЗАД В СССР
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- +3
- zhannavisotska
- 13 лютого 2015, 13:32
- #
Сервис, понимание? Плевали они на людей!!! Хотя в любой ситуации нужно оставаться человеком, а не бездушным роботом. У меня вот карточку пенсионную на отделении(не Винница) потеряли(перевыпуск), так без зазрения совести :«Вали отсюда, нет твоей карточки и все, ищи?, где хочешь, хоть по всей Украине, у нас нет». И я еще виновата осталась, что притензии им за утерю предъявляю. Просто ужас какой-то!
- +
- +5
- PressBench
- 13 лютого 2015, 13:46
- #
А вы не пробовали ей дать подзатыльник, глядишь, и высокомерность с гонором куда-то бы улетучелись!?
Просто этим «вежливым» сотрудникам ещё морду никто не бил… очень повышает качество обслуживания.
- +
- +3
- Serg20150206
- 13 лютого 2015, 14:12
- #
Недели 2 назад, мужчина ей уже дал в лобешник… видно мало было…
Знакома мне эта начальница, мы с отцом у неё пару раз были, выпрашивали деньги на лечение мамы, она умирала от рака, так вот она любезно разрешила снимать папе по 1000 грн, В первый день дали 1000 грн, на второй -только 500, и так пару дней по 500 грн, это при том, что маме нужно было сто тысяч на лечение. При чём в декабре она была ещё очень приятной женщиной, а в январе -просто злобная мигера
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
При цьому вона може вказувати людям, які до неї звертаються за своїми грошима, в яких вона «цікавих місцях» бачила, я думаю — це неприпустимо. Може вона буде вказувати, куди використати СВОЇ Ж 100грн, які можна получити після 5-6год черг? А місяць тому, коли звернулась мама (тоді давали по 200грн) попросила 1000грн, начальниця сказала плати 20грн за страховку, як ви пишите «добровільну», вона з єхидністю: «що я тобі зекономлю 4днів в черзі»? Це нормальна людина? Де сервіс? Розуміння? Чи хоч би не така наглість? Гнати потрібно тких людей!!!
для врегулювання даної ситуації просимо направити Ваші контактні дані (з вказанням адреси відділення) на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.