позависали гроші
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Я уже больше 2 недель пытаюсь от них что-то добится. Все сотрудники скажем так: тупо посылают. и как потом доказать что эти деньги были, вот вопрос
Вы имеете возможность отменить не проведенный платеж, обратившись через «Запит до Банку» (СДБО «myDELTA») с просьбой об осуществлении данной операции, а также с указанием счета с которого осуществлялась операция, даты и суммы операции.
В случае отсутствия доступа в ИБ обратится можете через consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua с вводом вышеуказанных данных.
Уточнить статус платежа у Вас есть возможность в Контакт-Центре Банка.
В случае отсутствия доступа в ИБ обратится можете через consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua с вводом вышеуказанных данных.
Уточнить статус платежа у Вас есть возможность в Контакт-Центре Банка.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
в описаній ситуації в разі неуспішної операції кошти повертаються на рахунок автоматично. Якщо ж кошти не повернулися — рекомендуємо подати «Запит до Банку» з описанням ситуації.