Двічі списали комісію за SMS
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 9
Шановний pvb,
задля вирішення Вашого питання по суті рекомендуємо звернутись наступними каналами зв'язку:
— подати запит за допомогою функціоналу «Запитів до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
задля вирішення Вашого питання по суті рекомендуємо звернутись наступними каналами зв'язку:
— подати запит за допомогою функціоналу «Запитів до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Я вже, наприклад, два рази подавала запит у майдельті, але ваші чіпи-дейли, щось не спішать на допомогу. Перед тим як щось радити, папуга, самі спробуйте звернутися за цими каналами.
Ну подати звернення я-то ПОДАМ, чорта лисого ви від мене щось отримаєте. Навіть копійки вам віддавати не буду.
Але якби я тут не звернувся — значить ТАК І БУЛО Б?
По принципу — авось не побачить, так?
Але якби я тут не звернувся — значить ТАК І БУЛО Б?
По принципу — авось не побачить, так?
- +
- 0
- artem17412211
- 3 лютого 2015, 18:51
- #
Если в январе хоть один день была подключена услуга СМС, то списали справедливо и ничего не вернут.(2 февраля списали за январь месяц).
На сайті недобанку зазначено наступне: «комісія не списується за звітний місяць, якщо сервіс SМS-інформування був відключений протягом звітного місяця.»
deltabank.com.ua/press/news/2014/12/2090/
deltabank.com.ua/press/news/2014/12/2090/
- +
- 0
- artem17412211
- 4 лютого 2015, 14:16
- #
Ваша ссылка про карточные счета 2625, а речь идёт про Ощадна№1 deltabank.com.ua/press/news/2014/10/1944/
Я уже трижды напомнила о том, что смс. обслуживание было отключено в январе, услуга не оказывалась, но 5 грн. сняли..., даже звернення зарегистрировано (через кол.центр), пока деньги не вернули…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Минулого місяця ВІДКЛЮЧИВ SMS-сервіс по картах «Ощадна №1» гривневій та валютній.
SMS-повідомлення про те, що така послуга ВІДКЛЮЧЕНА (від 04.01.2015 та 05.01.2015) в телефоні зберіг спеціально для такого випадку — можу показати у відділенні.
Але 02.02.2015 року дельта АКУРАТНЕНЬКО повторно списала 5 грн і з гривневої картки та 0.5$ із валютної.
Звертаюсь до Дельта банку.
Заберіть із цих комісій рівно стільки, в скільки банк оцінює свою совість та репутацію, та поверніть здачу на мій рахунок.
Скільки вам ще треба для повного щастя?