комунальні платежі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Вы в счета не смотрите, там не успели вовремя сделать разноску платежей. Это вопросы к КП «ГИОЦ». В этом месяце все выровняется.
Та же хрень. в ГИОЦ ездил,- то же самое сказали… у меня как раз отопление не перевели, остольное норм…
Звернулась ще раз у відділення, сказали: да, висить Ваш платіж, зараз проводяться тільки 10 грудня. можете писати на повернення, або чекати поки проведеться… а навіщо мені повернений платіж, якщо готівкою я зняти не можу?!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
повідомляємо, що уточнювати фінансову інформацію по Вашому переказу у Вас є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.