Про закриття рахунків
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- marinadnepr
- 31 січня 2015, 10:23
- #
Опасная ситуация — теперь ни счетов, ни денег. В случае введения временной администрации не докажете, что на транзитных счетах что-то вам принадлежит. А по назначению валюта не доходит с осени.
Ніби знайшов — у розділі «Закриті рахунки» мої рахунки є. І залишок вказаний.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
1. Чи означає це, що рахунки вже закриті і кошти пішли за призначенням?
2. Якщо рахунки не закриті, то як я можу контролювати їх стан?
для уточнення інформаціії щодо Ваших рахунків у Вас завжди є можливість звернутися до Банку наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.