Мінфін - Курси валют України

Встановити

Рівень обслуговування!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Назарий Юрчук 28 січня 2015, 18:44
Пишу сюди за проханням мами, вона і власниця карти!
В свій час на неї була оформлена кредитна карта №1 від ДельтаБанку, вона справно сплачувала щомісячні обов'язкові платежі(є окремі випадки, коли платіж не можна було зробити в день сплати(неділя, свято і т.д.), але це досить рідко). Далі про обслуговування:
Почалось падіння рівня обслуговування «ДельтаБанку» в наших очах з того що мама почала нервувати з приводу не видачі готівки з карти(я пояснив її про перехід на нову платіжну систему і т.д.), згодом і в мене виникали сумніви, тому я неодноразово звертавсь в зворотній зв'язок сайту ДельтаБанку, а мама на гарячі лінії. Зворотній зв'язок зовсім нереагував, а от 2 спеціалісти з гарячої лінії, відверто кажучи, шокували мене(після питання лунало «Я не знаю», не «Вибачте, я не компетентний», не «Зателефонуйте пізніше», а просто «Я не знаю» і все, кидали слухавку! Згодом ще: за декілька годин перед новим роком зателефонували із ДельтаБанку з приводу боргу(мама в дійсності помилилась і перевела кошти на 1 карту(в неї обидві ДельтаБанку), вона пояснила, що не з міста, далеко їхати, новий рік, свята і т.д., на що оперетор насмілився сказати: «мені всеодно, заплатите пізніше з штрафом»… Шокує, чи не так?
І ось сьогодні знову жінка телефонувала, трохи сумніваючись в грубості(думав мама перебільшує) взяв слухавку я, далі діалог з оператором колл-центру(О):
О: Добрый вечер, Юрчук Леся Валентиновна?
Я: Ні…
О: Кем приходитесь?
Я: Сыном.
О: Передайте что по карте *цифры* задолженость. ( Вона мабуть нічого не чула про конфіденційність інформації, і що банк зообов'яний її не розголошувати. Вона першому зустрічному, який назвав себе сином дала інформацію, шокуюче..)
Я: Зачекайте, у мене до вас питання(хотів запитати коли буде можливість зняти кошти)
О:*дуже грубо* Все, ПОКА! І вішає слухавку.
Шокує!
І я розмовляв українською, а вона чужою для мене мовою, яку я не зообов'язаний розуміти.
Прошу відповісти на всі питання, що вказані вище(зняття гтівки/грубість)!
Дякую!
Дельта Банк
Відповідь банку
28 січня 2015, 22:20
Шановний Назарий Юрчук,
звертаємо Вашу увагу, що всі нарахування та списання відбуваються в суворій відповідності з Договором кредитування, який був укладений між Клієнтом та Банком.
Якщо Ви не згодні з даними нарахуваннями — рекомендуємо надати в Банк відповідну заяву. Банк розгляне Ваше звернення в індивідуальному порядку і надасть відповідь.
Зазначену заяву є можливість надати будь-яким зручним способом:
— факс: 0-44-496-36-87;
— e-mail: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua;
— відправити поштою за адресою: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36 -Б.

Коментарі - 1

+
0
mutombo
mutombo
28 січня 2015, 23:30
#
Можна відзначити, що на Ваш коментар бидло-робот навіть слово «перепрошуємо» або «вибачте» не відповів. Стандартне відношення цього банку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися