Мінфін - Курси валют України

Встановити

Це просто Д.па!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ігор Козачок 25 січня 2015, 13:25
Почитавши відгуки попробував перший раз перевести хоча б 400 грн. через Пай2Ю з Візи на Візу Газбанку.
22,23,24.01.15р. видавало на екрані текст про помилку чи щось в тому роді.Тут же на письмове питання відповів представник банку "… повторіть спробу після 24.00 год".
24.01 служба внутрішньої безпеки банку перевіряла чи це я дійсно пробую здійснити операцію, зателефонувавши на мобільний телефон.Дізнавшись, що все нормально (що це я дійсно пробую перевести кошти) порадили мені зателефонувати на гарячу лінію (оскільки це не їх компетенція). На гарячій лінії почав спілкування з Оленою котра переключила мене на Таїсію, яка в свою чергу на Миколу і той в свою чергу на Констянтина (це в часі зайняло близько 30 хв.). І той повідомив мені, що з карткою все нормально (оскільки я в 2014році робив платежі через неї), але спробуйте знову завтра, тобто сьогодні 25.01 зранку і все має запрацювати оскільки в ті дні тобто вищезгадані платформа не працювала і вони в курсі справ. Запевнив що все буде добре (ліміт на карті не потрібно коригувати) вже 25.01 і я проведу потрібний платіж. І що Ви думаєте- дива не відбулося. Сьогодні навіть на Пай2Ю зайти немаю змоги (пише що інтернет сполучення відсутнє).

Мої Карти №4585.....1404, №4585....3847, №4585...3821, № 4585...0285.
По жодній не проходить платіж.

Цьому мусить бути змістовне пояснення представника банку.

Дякую
Дельта Банк
Відповідь банку
25 січня 2015, 13:31
Шановний Ігор Жуков,
на даний моментфахівцями Банку ведуться відновлювальні роботи по функціонуванню сервісу «Pay2You». Приносимо свої вибачення за завдані незручності.

Коментарі - 7

+
0
pmn19
pmn19
25 січня 2015, 13:28
#
А вот и ошибаетесь. Содержательные ответы — это не фишка Дельта Банка, их конек — бредовые отмазки.
+
0
Ігор Козачок
Ігор Козачок
25 січня 2015, 13:40
#
Як видно з відповіді банку,- відновлювальні роботи ведуться уже з липня 2014року.
+
+2
vitalii16
vitalii16
25 січня 2015, 13:35
#
Поздравляю со вступлением в сплочённые ряды «свидетелей дельты» Запасайтесь успокоительным, практикуйте аутотренинги и дыхательные упражнения. Если денег у Вас там немало, то Вас ждёт увлекательнейшее путешествие в мир бесконечного кидалова, вечных отмазок, бессмысленных отписок, преприятнейшего общения с Миколами, Тетянами, Костянтинами и прочими говорящими попугаями. Бон вояж!
+
0
Ігор Козачок
Ігор Козачок
25 січня 2015, 13:41
#
Дякую! Вже варюся в цій каші з 03.12.14р.
+
0
vitalii16
vitalii16
25 січня 2015, 13:44
#
Вы ещё совсем новичёк
+
0
VADIM777778
VADIM777778
25 січня 2015, 13:59
#
Я уже больше 2 месяце воюю с ними
+
0
VADIM777778
VADIM777778
25 січня 2015, 14:02
#
Я просто хожу в банк каждый день и они мне одают 300 грн в день и так уже больше 2 месяцев немаловажно то что надо занемать очередь я вот занемаю всегда в 7.40 и я уже как минимум 15-20 в очереди такие вот дела
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися