Це просто Д.па!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
А вот и ошибаетесь. Содержательные ответы — это не фишка Дельта Банка, их конек — бредовые отмазки.
- +
- 0
- Ігор Козачок
- 25 січня 2015, 13:40
- #
Як видно з відповіді банку,- відновлювальні роботи ведуться уже з липня 2014року.
Поздравляю со вступлением в сплочённые ряды «свидетелей дельты» Запасайтесь успокоительным, практикуйте аутотренинги и дыхательные упражнения. Если денег у Вас там немало, то Вас ждёт увлекательнейшее путешествие в мир бесконечного кидалова, вечных отмазок, бессмысленных отписок, преприятнейшего общения с Миколами, Тетянами, Костянтинами и прочими говорящими попугаями. Бон вояж!
- +
- 0
- Ігор Козачок
- 25 січня 2015, 13:41
- #
Дякую! Вже варюся в цій каші з 03.12.14р.
- +
- 0
- VADIM777778
- 25 січня 2015, 13:59
- #
Я уже больше 2 месяце воюю с ними
- +
- 0
- VADIM777778
- 25 січня 2015, 14:02
- #
Я просто хожу в банк каждый день и они мне одают 300 грн в день и так уже больше 2 месяцев немаловажно то что надо занемать очередь я вот занемаю всегда в 7.40 и я уже как минимум 15-20 в очереди такие вот дела
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
22,23,24.01.15р. видавало на екрані текст про помилку чи щось в тому роді.Тут же на письмове питання відповів представник банку "… повторіть спробу після 24.00 год".
24.01 служба внутрішньої безпеки банку перевіряла чи це я дійсно пробую здійснити операцію, зателефонувавши на мобільний телефон.Дізнавшись, що все нормально (що це я дійсно пробую перевести кошти) порадили мені зателефонувати на гарячу лінію (оскільки це не їх компетенція). На гарячій лінії почав спілкування з Оленою котра переключила мене на Таїсію, яка в свою чергу на Миколу і той в свою чергу на Констянтина (це в часі зайняло близько 30 хв.). І той повідомив мені, що з карткою все нормально (оскільки я в 2014році робив платежі через неї), але спробуйте знову завтра, тобто сьогодні 25.01 зранку і все має запрацювати оскільки в ті дні тобто вищезгадані платформа не працювала і вони в курсі справ. Запевнив що все буде добре (ліміт на карті не потрібно коригувати) вже 25.01 і я проведу потрібний платіж. І що Ви думаєте- дива не відбулося. Сьогодні навіть на Пай2Ю зайти немаю змоги (пише що інтернет сполучення відсутнє).
Мої Карти №4585.....1404, №4585....3847, №4585...3821, № 4585...0285.
По жодній не проходить платіж.
Цьому мусить бути змістовне пояснення представника банку.
Дякую
на даний моментфахівцями Банку ведуться відновлювальні роботи по функціонуванню сервісу «Pay2You». Приносимо свої вибачення за завдані незручності.