Мінфін - Курси валют України

Встановити

статус «в обработке»

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Irina71 21 січня 2015, 9:32
Отправила с Май дельта платеж на свою карту в ПУМБ 300 грн. Пришла смс об успешной операции и списании денег со счета. В ПУМБ деньги еще не дошли. В Май дельта платеж висит со статусом «в обработке». У кого была такая ситуация? Сколько в таком статусе может висеть платеж?
Дельта Банк
Відповідь банку
21 січня 2015, 9:34
Уважаемая Irina71,
причину неуспешности данного перевода Вы имеете возможность уточнить, обратившись в Банк следующими каналами связи:
— в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Также сообщаем, что при неуспешной операции комиссия будет возвращена на Ваш текущий счет.

Коментарі - 3

+
0
Galina30
Galina30
21 січня 2015, 9:48
#
Утром отправляла через майдельта, весь день висело в «обработке», на следующее утро было проведено. Но до адресата не доходило даже в течение 3 банковских дней.
+
0
shura22
shura22
21 січня 2015, 10:37
#
В мене та сама ситуація була. Пройшло 3 дні банківських, кошти не дійшли на картку яку я відправляв. Звернувсь у відділення банку, повідомили, що по технічним причинам кошти можуть надійти протягом 14 днів, я зачекав 16 днів — кошти всеодно не дійшли. Звернувсь на гарячу лінію та лишив заявку щоб кошти назад повернули на рахунок — кошти появились на наступний день і комісія також.
Висновок: зараз майже не можливо зняти кошти з картки MasterCard.
+
0
lexabug
lexabug
21 січня 2015, 10:56
#
Через майдельта по реквизитам ничего не переводите на счет в др банке — деньги зависают и надо писать заявление, чтобы вернули на счет.

@shura22 с мастеркарда выводите через дельта платежиили пей2ю
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися