Мінфін - Курси валют України

Встановити

Звернення до банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ігор Козачок 20 січня 2015, 15:53
Мною було адресовано Звернення в електронному вигляді в Дельта Банк 15.01.15р.:
«Добрий день.
12.01.15 мною було написано заяву про видачу суми вкладу(гривня) готівкою в касі банку (нац.валюта) реєстр.№2751949.
У відповіді на заяву вих.№5-2751949 від 12.01.15 виконавець Г.В.Арапатій за підписом М.О.Чисякова ви пишите:
-… банк виконав свої зобов»язання…
-… також інформуємо .....(інформується щодо розрахунків в валюті)
-У випадку, якщо Ви будете мати намір вилучити кошти…
Однак повідомляю наступне:
1)-в своїй заяві я повідомляю про закінчення депозитного договору у національній валюті, а не в іноземній;
2)-прохання моє у відповідності до правил банківського обслуговування фізосіб у ПАТ Дельта Бнак полягало у проханні, в зв«язку із суспільно-політичним напруженням у державі та необслуговуванням банкоматами в т.ч. і самою Дельтою карт Дельта Банку, повернути всі кошти, що знаходяться на поточному рахунку №2620.......9760.
3)-також було викладено прохання взяти до уваги, що я являюсь пенсіонером по інвалідності 2-ї групи (гіпертонія-підвищення понад норму кров'яного тиску в судинному руслі) і постійно потребую лікарського догляду.
Прошу уважно відноситися до заяви (я чітко вказую про виплату мені моїх коштів з поточного рахунку в гривневому вкладі) і прошу повторно розглянути її та повідомити мене.
Дякую.15.01.2015року.»
Тож:
-відповідь не відповідає суті питання викладеного в моєму в листі;
-ігнорування звернення в електронному вигляді!
-ігнорування відгуку.

Тож змушений звертатись до працівників банку у такий спосіб!

Шановна Дельта банк, прошу дати відповідь на моє письмове звернення, електронний лист, відгук від 19.01.15 та цей відгук.

Дякую.
Дельта Банк
Відповідь банку
20 січня 2015, 16:04
Шановний Ігор Жуков,
по результатах розгляду звернення зареєстрованого за № 2751949 Клієнтові Банку — вкладнику була надана письмова відповідь.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися