При переводе Pay2You пропали деньги
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Леся Белая
- 18 січня 2015, 21:35
- #
Извините за беспокойство, деньги уже вернулись в Дельту. Грустно, конечно, что не пришли по назначению, так хочется распрощаться с Дельтой, но пока не судьба…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Перевищено ліміт, зверніться в Банк-емітент карти. Код операції: 6682**. Будь-ласка запам'ятайте його та у разі необхідності назвіть представнику сервісної підтримки за телефоном +38 (044) 4289595
Хотя предыдущий перевод прошёл более 30 часов назад. Уважаемые форумчане, есть надежда что деньги «побродят» и вернутся в Дельту и появятся в КредитДнепр? Или надо вызванивать сервисную поддержку и требовать разобраться? Поделитесь опытом.
для проверки информации по описанной Вами ситуации рекомендуем обратиться в Контакт-Центр Банка по номерам 0 800 500 600 или 044 428 95 95.