Перевод успешный не дошел по назначению.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Alexan2014
- 18 січня 2015, 14:37
- #
Аналогичная проблема с 01.11.14. Одни ответы в работе.
Можу поділитися своїм досвідом переведення грошей в системі pay2you. Спробувала перевести кошти теж за номером телефону. Прийшла квитанція про успішну опрацію. Далі в тій же системі Вам треба відкрити вікно Отримання платежу (вгорі сторінки). І там, за інструкцією, Ви вказуєте номер картки, на яку хочете перевести кошти. Але при переведенні коштів за номером телефона виявляється, що Ви переводите все рівно на картку Д-банку. Тому виграшу ніякого, тільки витрати на операцію. Спробуйте. Якщо вдалося перевести на картку іншого банку, напишіть. Успіхів!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
для уточнения информации по данной операции рекомендуем обратиться в Контакт-центр Банка:
— по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.