Мінфін - Курси валют України

Встановити

переказ коштів через май дельта

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
tetianakopot 14 січня 2015, 13:23
хотіла забрати свої гроші з дельти хоч і з комісією, але перерахувати на картку приватбанку. Перший транш зробила 8,01. А далі ще 9, 10, 11, 12, 13, 14 числа (бо в день можна тільки 500 грн перекинути)
Обіцяли, що через 3 робочі дні мають надійти кошти. Але вже пройшло 5 робочих днів — коштів так і нема! Де вони? і чи я їх ще колись побачу? на гарячій лінії весь час брешуть про те, що «у нас поодиночні випадки проблем з перерахунком коштів!» нехай цей поодиночний випадок припав на мій переказ 8,01. Але ж це саме трапилось і з переказом 9 і 10 і 11 числа!!! БРЕХУНИ!!!
З картки всі гроші зняті!!! вказано, що операція пройшла успішно! а де ж кошти? зависли у повітрі??????
хочу почути відповідь ДЕЛЬТА БАНКУ! коли ці кошти прийдуть до місця призначення??????????????????
Дельта Банк
Відповідь банку
14 січня 2015, 13:36
Шановна tetianakopot,
уточнити дану інформацію у Вас є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Коментарі - 5

+
0
lupus
lupus
14 січня 2015, 13:28
#
Приєднуюсь до поста!!!
+
0
tetianakopot
tetianakopot
14 січня 2015, 13:40
#
Шановний БАНК! повторюся ще раз. що через запропоновані вами канали звязку надати даної інформації не можуть!!! а просять чекати до кращих часів! тому я і питаю ВАС. шановний БАНК, будьте чесні, і просто скажіть правду, коли ці кошти надійдуть на вказані реквізити????? чекаю на відповідь!
+
+2
pmn19
pmn19
14 січня 2015, 13:44
#
Если переводили в MyDelta, то лучше отзовите платежи в отделении. Всё равно дело гиблое…
+
+2
Trey
Trey
14 січня 2015, 14:44
#
В мене міс тому була схожа ситуація, біля 20 тис висіло в повітрі 3 тижні. СПрава в тому шо перевод по мастеркард, і банк транзакціїх проводить але так як банк транзакції не покриває грошима, масеркард їх блокує. Тому бабоси не переводяться. Скоріш за все шо вашу картку потім заблюкують ,і ви навіть в банкоматі грошей не зможете сняти. Як опвернути? Пишіть письмову заяву у відділенні шо би повернули кошти. Через тижня 2 повернуть.Якшо на протязі 3-х дня гроші не надійшли то вже не наджійдуть.
+
+2
pmn19
pmn19
14 січня 2015, 15:46
#
Проблема не в МС. С 11/12/14 жду перевод 2000 с карты Виза через MyDelta. И денег всё равно нет, просто Дельта не отправляет платежи, деньги висят на транзитном счете и всё. И, действительно, единственное, что они предлагают, — это отозвать их через заявление, которое они могут рассматривать до месяца.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися